Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '07

 
Kategori
Doğal Hayat
 

Yavru foklara mektup yazdım...

Yavru foklara mektup yazdım...
 

Gazetedeki işte o haberi gördüğümde gözlerime inanamadım. Çoğu birkaç günlükken kafalarına sopalarla vurularak öldürülen yavru foklara aitti bu haber. Kanadanın Neufoundland ve Labrador bölgelerine her yıl birkaç gün arayla Nisan ve Mayıs aylarında YASAL OLARAK fok avı yapılıyor...Ama bu yıl 1 ay kadar erken başladılar bu vahşete... Demek ki insanoğlu sonunda bu kadar acımasız olabilmeyi başardı..Kanada'da bu vahşeti büyük bir soğukkanlılıkla karşılıyor. Sırf yavrusunu koruyabilmek için ölen anne fokların sayısı azımasanamayacak kadar çok... Kaçamıyorlar bile... Böyle üzücü bir olayı av turizmi haline getirmek büyük bir ayıp... Kanada yetkilileri ise fok sayısının zaten çok olduğunu belirtiyorlar...

Yarın bir gün bu güzel hayvanların avlanma nedeniyle yok olması durumunda umarım bu hayvanları öldürenler pişmanlık duyarlar...İşte o zaman iş işten geçmiş olacak....

İnternette fok avını protesto eden siteler açılmış. Açılışın ilk günü siteye 444.000 kişi üye olmuş.Bu gerçekten oldukça büyük bir rakam.

Belkide işin en üzücü tarafı fok derisinden elde edilen gelir Kanada halkının geçimini sadece %5 oranında karşılıyor...Buna foklar boş yere öldürülüyorda diyebiliriz....

Ben doğayı ve canlıları korumaya çalışan bir çocuk olarak herkesi bu olayı kınamaya davet ediyorum...YAVRU FOKLAR ÖLMESİN....

Not: Fokların resimlerdeki üzgün bakışları beni çok üzüyor..Sanki bizi kurtarın der gibi.....Sizide üzüyor mu? O halde onlar için birşey yapın...

 
Toplam blog
: 24
: 1443
Kayıt tarihi
: 01.09.06
 
 

9 kasım 1994 Çorlu doğumluyum. Öğrenciyim. Resime meraklıyım. Güzel resim de yaparım. Yaşamı ve insa..