Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '15

 
Kategori
TV Programları
 

Yaz döneminde izlediğim Diziler ve Ajans Pres’in değerlendirmesi…

Yaz aylarında da güzel diziler peş peşe yayınlanmaya başladı. Ben bu diziler içinde Kırgın içekler, güneşin kızları, kiralık aşk, çilek kokusu, adı mutluluk, ilişki durumu:karışık, tatlı küçük yalancılar adlı dizileri izledim. Favorim kış aylarında güllerin savaşı ve paramparça iken yazın kırgın çiçekler oldu.

Ajans Pres, hazırladığı raporlarla medyayı mercek altına alarak diziler ile ilgili bir rapor çıkartmış. Yaz döneminde izleyiciye ‘merhaba ’diyen diziler içinden en çok ‘Kiralık Aşk’isimli dizinin izlendiğine yönelik rapor yayınladı. Başrollerini Elçin Sangu ve Barış Arduç’un paylaştığı ‘Kiralık Aşk’ dizisini bende severek izliyorum fakat bence bir numara ‘Kırgın çiçekler’ çok güzel bir konusu var bu dizinin ayrıca gerçekten de her bölümünde maceraları ile etkiliyor.

Ajans Pres’in mercek altına aldığı ilk üç diziden ikisini bende izliyorum. Kiralık Aşk, Güneşin Kızları ve Ne Münasebet… Bu dizilerden Ne Münasebet’i izlemedim henüz ama bu değerlendirmeden sonra bakasım var. Listede ilk 3’e yer alan bu dizi avukatlık mesleğini ve aşkı romantik-komedi dilinde işliyor. Dizinin bol sakarlık ve çokça çatışmayla örülen hikâyesi ilginç görünüyor. İlk üç sonrasında sıralamaya giren diziler ve yer aldıkları sıraya göre şöyle; Benim favorim olan Kırgın Çiçekler dördüncü sırada yer alıyor, Tatlı Küçük Yalancılar(ilginç), Kalbim Ege’de Kaldı(izlemedim), Çilek Kokusu(güzel), Tutar Mı Tutar(izlemedim). İzlemediğim diziler konusunda bir yorum katmayacağım ama şunu biliyorum ki bir dizinin ilk bölümünü izledikten sonra alışkanlık yapıyor ve izlemeye devam ediyoruz. Beş Kardeş dizini de izlemedim, Fabrika Kızı(izlemedim), Adı Mutluluk(güzel), İlişki Durumu: Karışık (beğendim), Aşk Zamanı (güzel), Sen Benimsin(izlemedim), İnadına Aşk(izlemedim), Yaz’ın Öyküsü(izlemedim) ve Günebakan (izlemedim)…

Romantik-komedi ağırlıklı dizilerin baş sırada yer alması sanıyorum yaz aylarında bolbol gülme ihtiyacı hissetmemizden kaynaklanıyor olabilir. Dizilerin birbiri ardına erken final yaptığı bir dönemde, yaz dizilerinin ekran ömrü ne kadar olacak bunu da ileri ki haftalarda göreceğiz. Ne diyelim? En çok izlenenler bizlerle kalacak.

Evdeyken dinlenirken dizileri izleyerek beynimi rahatlattığımı düşündüğüm için dizileri severek izliyorum. Kafamızı ara sıra boşaltmamız hepimize iyi gelecektir bu açıdan siz keyifli dizi seyirleri diliyorum.

 
Toplam blog
: 108
: 2338
Kayıt tarihi
: 15.01.10
 
 

Bu Blogda; Engelleri her şeye rağmen aşarak hayatı engelsiz yaşamaya çalışan; eş, anne, çalışan, ..