Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Yaz tatilim (Ankara)

Yaz tatilim (Ankara)
 

Torunum Rüya'ya sözvermiştim... planlar kuruyor, beraber nasıl gezeceğimizin hayalini kuruyorduk Gemlik'te...

Ankara'ya sabah 6 da indik... doğruca kardeşim Gülbin'e gidip valizimizi bıraktık... kahvaltıdan sonra torunumla Keçiörene kaynımın oğlu Cem'in sünneti için gittik... Sevinçle karşılandığımız söylenemez ama birkere torunumla gelmiştik. kahvaltı hazırlıyorlardı ve ben kahvaltıya Gülbin bırakmadı dedim... oturmadık sofraya ama çay ikramını geri çevirmedim. Kayınvalide neyse getirmişsin bir kere 1 geceden bir şey olmaz dedi... Çamlıca mahallesine sünnet düğününden sonra gittiğimizde Gülbin piknik hazırlığı yapıyordu. ne olduğumuzu bile anlamadan aşağıya inmişti bile... Salim Bey arabası ile birlikte bekliyordu.. bir emrivakiyle beraber yeni evlenen yeğenim Özgen ve kocası Umut'u Eryamandaki evlerinden alıp, kurtboğazı barajına doğru yola çıkmıştık bile... Belliki çok mutlu oluyordu kardeşim piknik işinden... yeğenimi gördüğüme çok sevindim o gün... Ankara'da 4 gün kaldık... Gemlik'e dönmek istediğimi söyledim kardeşime çünkü 1 temmuzda Zonguldak'a gideceğini söyledi bana... halbuki Aylin sana çok ihtiyacım var gel demişti... belliki oda torunuma katlanmak istemiyordu... yer ayırtmadan aşti ye gittik çamlıca mahallesinden otobüs ve sonrasında metro ya binerek... acaba Gerze'ye mi gitsem dedim kardeşime metroda.. o da hemen onayladı, çünkü badana işinden sonra temizlik gerekiyordu baba evinde...

 
Toplam blog
: 21
: 476
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

8 Mart 1956 Zonguldak doğumluyum. Seyahat etmekten, güzel sanatlardan, resim yapmaktan, şiir yazm..