Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Nisan '07

 
Kategori
Blog
 

Yazacaklarım var.. Yazıyorum!

Yazacaklarım var.. Yazıyorum!
 

Eğri oturup doğru yazmak lazım!

Başkasını bilmem.

Ben bloğumun ne kadar okunduğunu fazlası ile önemsiyorum.

Bazıları gibi “istemem yan cebime koy” mantığı gütmüyorum.

Ben istiyorum.

Gelen mesaj ve yorumlar da benim için fazlası ile önemli!

Ne burnum Kaf dağlarında geziyorum.

Ne de buraya yazmış olmak için yazıyorum.

Amacım okunmak yorumlanmak ve daha çok insana ulaşmak.

Hiç tanımadığım varlığını bile bilmediğim insanların dikkatini çekmek, fikirlerimi ve yazdıklarımı insanların beğenisine sunmak benim için fazlası ile önemli.

Çok okunan blog yazarlarının hepsini takdir ediyorum.. Yazılarını inceliyor.. İp uçları yakalamak adına uğraş veriyorum..

Bu işi yaparken “onları kendine rakip olarak görüyor musun?” diye soracak olursanız.

Cevabım;

Kesinlikle; Hayır

Onun haricinde eskisi yenisi tüm blog yazarlarını fırsat buldukça okuyor, Milliyet Blog ailesi büyüdükçe mutlu oluyorum.

Şu an Milliyet Blog, en büyük hobim...

Çok uzun bir sürede öyle kalacağına inanıyorum...

Kısaca;

Başkasını bilmem...

Yazacaklarım var.

Yazıyor,

Anlatacaklarım var..

Anlatıyorum...

Foto:http://ambergriscaye.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..