Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '07

 
Kategori
Otomobil
 

Benzine zaaaam...

Benzine zaaaam...
 

Yakayı bağrı açıp, E5 in orta yerine atacağım kendimi.. Belki ayağımdaki pantolonu çıkartıp.. Başımın üzerinde bir iki defa salladıktan sonra trafik akışının ters istikametine koşmaya da başlarım.. Çırılçıplak soyunup edep yerimi yaprakla kapattıktan sonra aracımı yakabilirim de.. Üst geçitlerden bir tanesine kendimi baş aşağı zincirliye de bilirim.

Bunları yapmamdaki amaç ne? Dikkat çekmek! Ne için? Ana haber bültenlerine çıkmak için...

Flaş flaş flaş ... Şok şok şok....

“Benzine yine zam geldiğini duyan vatandaş kayışları kopardı”

“ Sekmanları sıyırdı... Conta tutmuyor”

Ne yapacağız biz. Derdimizi kime nasıl anlatacağız.. Kırdık en sonunda..

Eskiden Akaryakıt zammı olduğunda insanlar en azından tepkilerini dile getirirlerdi.. Alıştı Millet.. Kanıksadı. Şimdi herkes tısssss.!

Benim bu fiyat ayarlamalarını yapanlara bir önerim olacak.. Benzinin litresini 10 YTL yapın. Cidden ya! Sabah bir uyanalım. İşe giderken radyodan alalım haberi. Haberi duyduktan sonra ilk önce şaşırırız falan ama on dakika sonra alışırız.. Hiç bir şeyciklerde olmaz.. Normal günlük yaşantımıza devam ederiz...

Dünden bu yan tepki olarak ne yapabilirim diye düşünüyorum. Sonunda bu sabah gittim beş metre kalınlarından siyah kurdele aldım.. Arabanın antenine bir kısmını bağladım... Aynısını özel radyo istasyonları kapatıldığı zamanda yapmıştık işe yaramıştı..

Görenler soruyor.. Açıklıyorum.

İsteyenlere de kesip veriyorum...

—Ali antene siyah kurdele bağlamışsın.?

- Benzine zam geldi ya, protesto ediyorum..

- Et et........ (!) Kına yaksaydın keşke..

- Anlamadım..

-Ürdün kınası alıp yaksaydın..

—Neden Ürdün kınası?

-Kolay kolay çıkmaz o !

-....................!

-Düşündüm de kurdele iyi olmuş.. Şimdi kına alıp yaksan, protesto yerin gözükmeyecek...

Foto:http://www.habervitrini.com

 
Toplam blog
: 1280
: 1114
Kayıt tarihi
: 09.08.06
 
 

Deniz tutkunu.Amatör kıyı balıkçısı. Aynı Şarkı ve Ilık Havada Hoşça Kal adlı kitapların yazarı ..