Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '09

 
Kategori
Mizah
 

Yazarım-4

Yazarım-4
 

Üçüncü bölümün devamı

Artık yazar olmuş birisine ben yine de;

—Bakın Erol Bey benim mesleğim dışarıdan göründüğü gibi değil, ben emekli olduğuma bile şaşırıyorum. 22 (yirmi iki) sene kazasız, belasız iyi sabır ettim. Sosyal yaşama hala ayak uyduramıyorum. Düşünebiliyor musunuz? Buna bile şükrediyorum. Bağ bahçe yapacak kadar bir yerde kalmadım, maaşım geçimime ancak yetti, tam14 (On dört) tayin gördüm.

— Yazar Erol… Çok unutkansın! İkinci konu doğu görevleri yapmışın. Buna ne diyecen?

—Bu konu bana göre, yapılacak akademik çalışmaların bir araya getirilmesi ile başkalaştırmadan, çıkar gruplarının tespiti ve onların ortaya çıkartılması ile çözülecektir. Her şeyin tüm açıklığı ile gözler önüne serilmesi gerekiyor. Perşembe akşamı yayınlanan bir dizide bu konu kısmen de olsa işleniyor. Eti, kemiği, kanı, hatta deriyi bile ayırdınız mı, beden kalmaz.

—Pek anlamadım ama neyse söylediklerini yazdım. Hadi kalk gidelim avrat.

Deyip kalktılar. Şaşırmıştım! Kapıdan çıkarken;

—Nerede yazarsınız?

—Canım bizim bilgisayarcı Aydın’ın bana yaptığı sitede, senin anlayacağın hem patron, hem yazarım. Aha adres…

Diye cüzdanından kartvizit’ ini çıkartarak;

—İyi bak! Aşağı, yukarı oynattıkça; adımla unvanım değişiyoo.

Şeklinde son esprisini de yapıp gitti. Bir süre geçtikten sonra verilen adresteki siteye girdiğim de ilk konu ile ilgili başlık;

“ ASTSUBAYLARA ÇOK BİLE ”

Not olarak aldığı maddeleri girdikten sonra altına;

“Emekli esnafın, çiftçinin ve bazı işçi emeklisinin 700 TL maaş alırken, astsubay emeklisinin 1.030 alması çoktur. Sorunlar yumağı da bırakın öyle kalsın.” Yazılıydı. İlk günden yedi yüze yakın görüş vardı hepsi de bu görüşü destekliyordu.

İkinci konu ile ilgili birçok ilgili, ilgisiz içinde Kürt kelimesi geçen kitabı yazdıktan sonra;

Kürtlerin hep hamal, işçi, olarak çalıştığı gibi başkalaştırma, Kürt’ün başındaki “K” harfi ile sonundaki “T” harfinin yerleri değişince TÜRK oluveriyor şeklinde kendince bir tespit ile bu meselenin askeri silah ve teçhizat satmak için dış mihraklarca kullanıldığı şeklinde basmakalıp bir cümle yazmış. Bu yazı için binin üzerinde mesaj çekilmiş. Kürt milletvekillerini, askeri paşalarını, sanatçılarını, holding sahiplerini yazmışlar. Dış mihraklar ve K ile T harfi konusuna ise hemen hemen hepsi katılmışlar.

Elimde yazarım diyenin oynattıkça değişen kartviziti, yüzümde ise aslında içime kan ağlatan bir gülme, sosyal yaşamımda geriye yine geçim sıkıntısı kaldı.

Efendim sucu lisan ettikse, af ola…Günlerinizin sağlık ve mutllukla dolu dolu geçmesi temenisi ile...Hoşçakalınız.
Bitti

 
Toplam blog
: 371
: 835
Kayıt tarihi
: 14.02.09
 
 

Adalet önce kendimizde başlamalı ve haksızlıklar sorgulanmalı  ve hataların, afetlere dönüşmeden ..