Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Yazı yazmak gelmiyor içimden.

Yazı yazmak gelmiyor içimden.
 

Resim netten, bayıldım .


Mb'ye nazar mı değdi? Ya da bana.
Mb'de mutsuzum, bir aydır dolaşmıyorum blogları.
Yazı yazmak da gelmiyor içimden.
Habercimde 20 kadar bloger kayıtlı, bir süre öncesine kadar, bu kişileri okumaya yetişemezdim.

Şimdi bakıyorum da , yeni blogerlar , yeni isimler.Ta bi ki olacak yeni eklenenler.
Ya da bizim eski blogerlar, yeni isimler mi aldılar.
Kimbilir.

Karıştırmıyayım ortalığı.

Yaz bitti bitecek, Ben de, bir yaz şiiri ile dağıtayım konuyu.

Deniz kenarındayım, hem de akşam üzeri.

Çakıl taşları senin gibi , çok konuşuyorlar.

Kumlar, saçlarım gibi ıslak.

Şimdi koynundan çıktım

Kopkoyu mavi bir denizin

Bilir misin sen, denizin içinden güneşe bakmayı.

Deniz kenarındayım.

Hemde bir akşam üzeri.

Birazdan dostlarım gelir.

Sen tanımasın.

Kahkahalarımızı duyarsan şaşırma.

Şarapları soğuttum.

En sevdiğin peynirler masada.

Deniz kenarındayım.

Bir sen yoksun.
Hem de, bir akşam üstü.

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..