Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '08

 
Kategori
Haber
 

Yazık bu cana..

Yazık bu cana..
 

YAZIK BU CANA...


İnanılır gibi değil. Bu kadar da olmaz diyoruz ama malesef hep oluyor ve ne yazık ki ya okuyoruz ya da seyrediyoruz. Biz insanoğlu bazean ne kadar garip davranıyoruz. Parmağımıza bir toplu iğne batsa kıyameti koparırız. Nedense başka bir canlının canı yansa bile umursamayız. Halbuki unuttuğumuz şey o canlı da bir can taşıyor. Gerçi hoş insanoğlu kendine saygısı yokki başka canlara saygısı olsun.

Habere konu olan Adana' da yaşanan olay bana bir anda bunları yazdırttı. İlk aklıma gelen o müdahaleyi yapanların ne kadar insan olduklarını sorgulamak oldu. Kusura bakmayın beyler dönüp kendinize şu soruyu sorun lütfen. ' Benim bugün bu cana ettiğimi biri bana yapsa ben ne hissederdim? '

YORUMU SİZE BIRAKIYORUM...

 
Toplam blog
: 5
: 416
Kayıt tarihi
: 01.09.08
 
 

1971 ANKARA doğumluyum. Şu an bir sigorta acentasında sigorta uzmanı olarak çalışıyorum. Yoğun iş te..