Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Yazım yazım yaklaşıyorum

Yazım yazım yaklaşıyorum
 

Yazım yazım yaklaşıyorum sana.

Yazarken mühürlüyorum sayfaları varlığınla.

Sen ki;

Var olmadığın dünyam da

Fırtınalar estiren

Tarif edilemez kadın.

 

Tarif edilememen yaşattığın güzellik,

Verdiğin tatmı sen olmasanda yanım da,

Yoksa bir hayalin gölgesinde kalman...

Seni aslında tanımamam.

Ama geleceğine inandığım kadınım.

 

Ne renk gözlerin?

Nasıl bir ahenkte boğulurdum acaba.

Saçların tenime değdiğin de kaybolurmuydum siyahlığında

Ya da ışıl ışıl olurmuydu sapsarı..

Belki de kumralsın.

Hay Allah..

 

Kumların üzerinde uzanırken tek tek her taneciği hissetmek gibimi seninde tenin..

Kendini gömersin taneciklerin sıcağına hapsedersin

Sonra sarılırsın denize heyecanı yaşarsın serin serin...

Senin tenin gibi.

Mi?

Baksana bilmiyorum ki seni.

 

Ama yazım yazım inanıyorum yaklaştığıma senin yanına.

Vay be!

Sen neymişsin be kadınım.

 
Toplam blog
: 16
: 376
Kayıt tarihi
: 25.04.12
 
 

Bilkent Oyunculuk Mezunuyum, Okul yılları içinde özel bir tiyatroda kuklacılık yaptım üç yıl. Şu ..