Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Haziran '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yazmak bana çok yakışıyor

Yazmak bana çok yakışıyor
 

Her yazdığını yaşayamazsın, Her yaşadığını da yazamazsın…


Yazılar yazıyorum, tanıdığım tanımadığım insanlar okuyor, bende büyük bir heyecan, garip bir mutluluk...
 
Ama itiraf etmeliyim ki yazarken korkmaya başladım. Bazen yazdıklarım beni öyle şaşırtıyor ki, yok artık bunu ben mi yazdım, nasıl yazdım dediğim oluyor… bazen de nereden çıktı bu cümle diğerine nasıl bağlanır ki diyorum… çıkartsan olmuyor çıkarmasam olmuyor… Karmaşık duygular içerisindeyim.
 
Geçen gece bir rüya gördüm, rüyamda bir yazımı okuyorum, beni dinlemek istemeyen biri var, ona diyorum ki; sen istersen kulaklarını tıkayabilirsin, sen dinlemezsen de ben asla vazgeçmeyeceğim… Uyanınca kendime, sakın bu rüyayı unutma dedim…
 
Anladım ki, bana yazmak çok yakışıyor, içimden geldiği gibi gönlümden geçtiği gibi… 
 
http://sennuryildirim.blogspot.com.tr/2015/06/yazmak-bana-cok-yakisiyor-yazlar.html
 
Toplam blog
: 36
: 176
Kayıt tarihi
: 09.08.14
 
 

İçinizde susmak bilmeyen, yazma hayali, söz dinlemez başedilemez bir ruh taşımanın gizli büyüsü....