Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '16

 
Kategori
Deneme
 

Yazmak istiyorum

Yazmak istiyorum
 

Yazmak istiyorum.

Durmadan saatlerce, günlerce ve aylarca yazmak…

Çözümler üretebilinceye kadar…

Tek başıma kalınca korkmadan nefes alıp verinceye kadar yazmak istiyorum.

Belki o zaman hayatta insanı umutsuzluk deryasına sürükleyen dalgalar misali olan davranışların önüne geçebilme şansının olduğunu gösterebilirim.

Dünyanın adil olduğu düşünülen dengesini değiştirme olanağını bulabilirim. Yazmak bunun sadece küçük bir adımı da olsa denemek değil midir önemli olan?

O küçük adımın varlığını kanıtlamak işte en güzeli de bu değil midir?

Yazmak istiyorum…

Her şeyin güzel olduğu dünyanın hayalini kurduğum bu zaman diliminde durmadan saatlerce yazmak…

Değişme imkanı olanların temelini ellerimle atmak ve başarma imkanının olduğunu göstermek için yazmak istiyorum.

Bazı şeyleri anlatmak için ne kelimeler ne de sözler etkili olur. Aslını göremediğimiz o küçük anlarda ,ardına saklandığımız masum olan dünyamızda hayallerimizle gerçek olanı yakalayarak ardından koşup yetişme imkanını yaratırız.

Ama gizli olanlar gün yüzüne çıkacağı saatlerin arkasında karanlıklar bizleri beklerken onların gerçekliğini yaşayamayız.

Bazı şeyler vardır hayatımızda tarifini bile yapma olanağımız yoktur. Çünkü onların güzelliklerine karşı hangi söz derman olabilir ki onu anlatmaya?

Yazmak istiyorum…

Her şeyi bir kenara bırakarak rahatça ve özgürce nefes alıp verinceye kadar yazmak istiyorum..

Beni en iyi anlatan kelimelerin arkasına saklanmadan kendim olarak yazmak…

İmkansız olandan imkanı yaratabilmek için saatlerce, günlerce, aylarca, yıllarca hatta ömrüm boyunca yazmak istiyorum.

İçinde bulunduğum dünyamda bana en yakın olanı bırakmayı istemek sonsuz olandan uzaklaşmak demek…

Yazarak hayat buluyor ruhumda biriken sesler…

Yeniden hayata merhaba diyen duygularımın sesini yazarak anlatabiliyorum. Onları ancak kelimelerle konuştuğum zaman duyabiliyorken yazmak istiyorum. Hem de her gün, durmadan yazmak istiyorum.

Ruhun bedenle bütünleşmesi gibi yazarken bende duygularımla ,hislerimle, arzularımla kısacası tüm benliğim ile bütün oluyorum. Kelimelerin o sihirli dünyası benim arzu dolu dünyamın yansıması olarak karşıma çıkıyor.

Tüm bunlar için yazmak istiyorum. Belki yazarak başka şeylere de merhem olabilir sözcüklerim. Kelimeler deyip geçilmesin. Onlar gizli olanları gerçeklikle buluşturan ince bir çizgi gibi…

Harflerin, kelimelerin, sözcüklerin ve cümlelerin dünyasında kısa bir yolculuk yapmak saklı olanların gün yüzüne çıkması gibi değil midir?

Yazarak en masum duygularımız gün yüzüne çıkabiliyorsa o zaman devamını istemek ve elinde imkan varken bunu bırakmak neden?

Hayal bile edilemeyen yolculuklar için yazmak istiyorum.

Belki o zaman gizemli olan hiçbir şey kalmaz bu karanlık dünyada?

Belki o zaman , akıp giden zamanın kıymeti daha iyi anlaşılır? Kim bilir belki de küçük bir sözün yarattığı etki yazı ile buluştuğunda eşsiz bir boyuta kavuşur?

Yazmak istiyorum….

Her şeyin en güzeline kavuşabilme imkanını yaratmak için , bunu başardığımı görmek için yazmak istiyorum…

Belki o zaman içinde yaşanılan dünyanın karanlık ve kilitli odalarına ışık dolabilir ve her şey eskisinden daha güzel olur..

Sözlerin yazı ile buluşarak kalıcılığı elde etme imkanı varken bunu onlardan yoksun bırakmayı istemiyorum. O yüzden her şeyin güzellikler içinde bütünleştiği bir dünyanın hayalini kurarak yazmak istiyorum…

Yazmak istiyorum…

Ardımda karanlıkları bırakarak güzel olanın hayalinin gerçekleşme imkanını düşleyerek yazmak….

Sonsuza kadar yazmak ve yazarak her şeyin yenilik ile buluşmasını istiyorum.

Yazmak istiyorum…

Durmadan  saatlerce, günlerce, aylarca, yıllarca, ömrümün sonuna kadar yazmak istiyorum….

 
Toplam blog
: 38
: 410
Kayıt tarihi
: 10.10.16
 
 

Şuan hala ünivesite öğrencisiyim. Tarih bölümü 3.sinifa gidiyorum. ilgi alanlarımın başında edebi..