Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '18

 
Kategori
Blog
 

Yazmaktan Vazgeçilebilir mi

Yazmaktan Vazgeçilebilir mi
 

Logomuz


Önemli yazıları yayında olan 10 yılı aşmış bir bloggerla mesajlaşmamızda 'sanırım yazmaktan vazgeçeceğim' ifadeli bir cevap aldım ve hayret ettim. Çünkü daha öncede denemişti ancak bir kaç yıllık  süreden sonra dönüp yazmaya başlamıştı. 

Tutarlı bir kaç bloggerin de daha önce veda yazılarını okuduktan bir süre sonra döndüklerini görünce üretebilen yazmaktan vaz geçemez düşüncemin çoğunlukla geçerli olduğunu düşünmüştüm. 

Zihinsel deşarj ve paylaşım olan 'yazmak' konuşmak gibi başlayınca (belki azalabilir, suskunluk dönemi yaşanabilir ama) vazgeçilemeyecek bir yeti olduğunu düşünüyorum. 

Ben başlık bulamadığım zamanlar yazmıyorum ama yazılacak bir başlık oluşunca da yazmadan edemem ki; MB nin 2018 den önceki (agresiflerin saldırmayı marifet saydığı buna imkan bulduğu) dönemde muhatap olduklarım çekilmeyi gerektirecek kadar ağırdı ancak sürecin bunları tasfiye edeceğini düşünerek yazmaya devam ettim ve şimdi bunların hiçbirinin kalmadığı ortamı paylaşmak Milliyet Blogta yazmayı daha keyifli hale getirmekte...  

Tüm yazanlara üretebildiğ kadar yazmaya  gönül hoşluğuyla paylaşmaya devam etmelerini diliyorum.  

Kadri KANPAK 

 

 
Toplam blog
: 617
: 1221
Kayıt tarihi
: 03.12.07
 
 

Her kesimi anlama ve kabullenme bilincimle; her kişinin asgari yaşam şartlarına sahip olabildiği,..