Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Yedi iklim dört kıtaya dağıldım

Yedi iklim dört kıtaya dağıldım
aşk u muhabbetle topla sevdiğim
kendi efkârımda kendim boğuldum
kipriğin bağrıma sapla sevdiğim

gece kanar mehtap düşen yerinden
farklı sızı yükseliyor derinden
işte dara düştüm ussuz serimden
sevdan ile beni kapla sevdiğim

memleket bir ovak tüttüren de ben
adaletsiz düzen yıpratır beden
aşığı dünyada budur söyleten
sevdayı birazcık iple sevdiğim

hiç gördün mü haklı haksız ezende
kim kimin adını kime yazanda
yaşamak denirse böyle düzende
yaşıyoruz işte hapla sevdiğim

bir yazı ki yazılmıştır silinmez
yaşayanın bak değeri bilinmez
hüseyin fizâhî sana alınmaz
azıcık yanıma kiple sevdiğim

 
Toplam blog
: 74
: 571
Kayıt tarihi
: 24.12.07
 
 

1965 Tortum doğumluyum. Ankara Gazi Üniv. Fen Edebiyat Fak. mezunuyum. T.D.E öğretmeniyim. İki ço..