Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mart '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yemek Kursu

Yemek Kursu
 

Sitemizin dahili telefonu uzun uzun çaldığında, yetişmek için zorlukla doğruldum... Bir haftadır ağrıyan belim , yatmak zorunda bırakmıştı beni... Ancak arkadaşımın sesini duyduğumda, ağrımın hafiflediğini duyumsadım... Nerelerdesinnn.... Ne zaman geldin Adana'dan? Çok özlettirdin.''.Bekliyorum hadi gel kahve içmeye'' .....

Ağrımı unuttum.... Hazırlandım ...( Biz bayanların en büyük zaafı; gezmek...Ben öyleyim..)

Aynı sitede oturduğumuz için , gitmek çok zor değildi... İki adımlık yer... Bu arada sitemizin de , çoookkk... güzel olduğunu da, söylemeden edemeyeceğim... Sanki botanik bahçesi... Ördeklerin yüzdüğü süs havuzumuz, görülmeye değer... Ayrıca iki olimpik yüzme havuzumuz yazın Mersin'in bunaltıcı sıcağından kurtarıyor bizleri... Limon bahçemizin , limon çiçekleri bu mevsimde misss... gibi kokularıyla bizleri mest ediyor... Pencere ve balkonlarımızı açtığımızda, evimizin içine dolan doğal limon çiçeklerinin parfüm gibi kokusu her dem içimizi ferahlatıyor...

Kapının zilini çalmamla birlikte, arkadaşımı görüverdim karşımda... Hasretle kucaklaştıktan sonra, yerime oturuncaya kadar , anlatacaklarımın çoğunu bitirmiş olduğumu farkettim...

Köpükleri üzerinde , miss... kahve kokusu ohhh.... ne güzel... Bir yudum, bir yudum daha... Sohbet iyice koyulaştı... Biraz sonra başka bir arkadaşa da gideceğiz birlikte geç kalmayalım...

'' Aaaa... biıliyor musun ? Mersin Kipa aile Klübünün açtığı yemek kursuna gidiyoruz, hadiii... sen de gel bizimle, değişiklik olur...'' dediğinde hiç düşünmeden olur dedim...

...Birlikte gidiyoruz....

.....Anlatacak o kadar çok şey var ki...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..