Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '09

 
Kategori
Blog
 

Yeni Adreste...

Yeni Adreste...
 

Bundan altı yıl önce, yeniden yazmaya başladıktan sonra, aklıma bir hayal düştü benim.

Henüz erken olduğunu düşündüğümden sürekli ertelediğim ama hiç vazgeçmediğim.

Erkendi, çünkü tam da o sırada anne olmuştum, “minik bir can” hayata tutunmaya çalışıyor ve büyümek için beni bekliyordu, bana ihtiyacı vardı.

Şimdi zaman geçti o “minik can” da büyüdü. Ürkek kanat çırpışları ile yoluna devam ediyor.

Üzerinden onca zaman geçmesine rağmen, söylemek istediklerim ve yazacaklarım hiç bitmedi benim.

Kendime ait sayfalarım olsun istedim. Yazayım anlatayım, gözümün gördüğünü, kulağımın duyduğunu da bu sayfalarda, yeni adresimde paylaşayım istedim.

Hayatın bende bıraktığı izlerle, benim hayatta bıraktığım izleri bir araya getirmek istedim.

Bir süredir üzerinde çalışmakta olduğum, www.hayatizlerim.com u tam da zamanıdır diye düşünerek, geçtiğimiz günlerde hayata geçirdim.

Ben bunu tek başıma yapmadım elbette. Desteğini üzerimden hiçbir koşulda esirgemeyen can dostlarım olmasa ne kadar başarılı olurdum onu da bilmiyorum.

Çok sevdiğim eski bir şarkının sözleri gibi benim de hayatım :

<ı>“ Tam ortasındayım yolun, koşunun.

<ı>Tam varıyorum ki hedefe, bir yenisi başlıyor, hâla devam, hâla figan hem de bile bile…

<ı>Nasıl da paylaşıyor insan isterse, nasıl da birmiş meğer hasretler, nasıl da mecburmuşuz meğer, sabretmeye, sevmeye öğrenmeye… “

Belki de hayat böyle bir şey.

Son diye bir şey yok, hedefe varınca yenisi başlamasa, belki de ben ben olamazdım kimbilir?


Fotoğraf : www.deviantart.com

 
Toplam blog
: 157
: 1671
Kayıt tarihi
: 12.10.06
 
 

İstanbul doğumluyum ama 20 yıldır Antalya'da yaşıyorum. 3 yaşında bir oğlum var ve eğitimciyim. Kend..