Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Yeni bir hayat inşa ediyorum kendime.

Yeni bir hayat inşa ediyorum kendime.
 

Hayat güzeldir. Motorla gezmek daha da güzeldir :D


Bugün sabah izlediğim çizgi filmde adam dedi ki; " Dibe vurmadan yukaru çıkamazsın."

Bir çizgi film için oldukça ciddi bir laftı. Bana hayatımı hatırlattı. Hayatım hep bir çizgi film gibi, aslında hep komik, eğlenceli ama bazen bana bir kara delik gibi geliyor.

Hep dibe vurmaktan korktuğum anları hatırladım, boşuna bir korku aslında o anı yaşama cesaretini kısa sürede toplayabilseydim belki de bu kadar hırpalanmazdım hayatta. Dibe vurmalar geçiktikçe daha çok hırpaladım kendimi. Ama dibe vurduğum an herşeyin bittiği andı, artık hiç birşey canımı yakamaz, kimse bana zarar veremezdi. En rahatladığım anlardı dipteki anlarım. Su altında da her zaman kendimi dipteyken  en rahat hissetmişimdir zaten.

Komik karakterler var hayatımda, benim bir türlü gülüp geçmeyi öğrenemediğim...

Kötü karakterler de var, benim bir türlü gerçek yüzlerini göremeyip de yıkıldığım...

Ama herşeye rağmen güzel bir hayatım var işte. Bazen bana göre olmayan, içine yakışmadığım.

Şimdi düşündükçe 24 yılı; sadece gülebiliyorum. Mesela gerçek dostlarım dediklerimden bir tanesi bile yok, bu çok komik. Hiç ummadıklarım ise dostlarım oluvermiş. Evet arkadaş çok önemli bir şey hayatta. İnsanlar bu yüzden evleniyor bence. Çoğumuzun aslında aşka değil yalnız kalmamaya, arkadaşa, bir nefese ihtiyacı var. Bir insanda hem aşkı buluyor, hem yalnızlığınızı yeniyor hem de en yakın arkadaşınızı buluyorsanız bir aile meydana gelebiliyor, gerçek bir aile.

Sizinle tanıştığımda deli dolu, kocaman ama bir türlü insanların doldurmayı beceremediği bir yüreği olan hayata yeni adım atmış bir gençtim. Şimdi ise bir aileye sahip, hala deli dolu en önemlisi hayat dolu, yüreğinde hala insanlara yer olan bir yetişkinim. Ve her gün evimin penceresinden göle bakarken hayatıma şükrediyorum.

Bir insan hem aşık hem arkadaş olabiliyormuş, benim ailemin bana öğrettiği en önemli şey bu...

Bir insan gerçekten emek verebiliyormuş.

Ben duvarlarımı yıktım, yalnızlığımı denize attım ve şimdi bir hayat inşa ediyorum. Sadece benim istediğim gibi olan...

Sevgilerimle

 

 
Toplam blog
: 38
: 1616
Kayıt tarihi
: 16.12.08
 
 

Deniz tutkunu, anne, evlat, sanat düşkünü, doğaya aşık, var olmanın anlamının peşinde bir insanoğ..