- Kategori
- Emlak
Yeni bir proje

Gayrimenkul sektörünün medya ayağına bir yenisi daha ekleniyor.
Firmaların kendilerini tanıtmaları ve ürünlerini hedef kitleye sunabilmelerindeki en önemli araç olan reklamcılık alanında, gayrimenkul sektörüne yönelik bir çalışma tüketiciye sunuluyor.
"Anahtar" adı altında piyasaya çıkacak olan gazete, 1 Mart itibariyle bayilerdeki yerini alacak. Konut alımında tüketiciyi yönlendirmeyi hedefleyen gazete, ilk trajını 100. 000 olarak belirledi.
Yatırımcıların eksikliğini hissettiği bu projenin hayata geçirilmesiyle birlikte, konut almak isteyen herkes için önemli bir kaynak olacak. Kim nasıl bir eve ihtiyaç duyuyor ise, seçimini en iyi şekilde yapma imkanına sahip olacak. Ayrıca firmaların özel projelerine de yer verilerek, yatırımcılar için harika bir tanıtım amacı olacak.
Gazete de hızla büyüyen inşaat piyasasındaki son gelişmeleri, emlak-konut hakkında merak edilenleri bulabileceksiniz.
Dekorasyon, mortgage sistemi, residencelar gibi birçok konuda deneyimli mimar, mühendis ve uzmanlar tarafından bilgilendirici makale ve denemelere yer verilecek.