Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '07

 
Kategori
Emlak
 

Hayatın en önemli alışverişi

Merhaba, bu benim Milliyet Blog’daki ilk yazım.

Uzun zamandır burada ne olup bittiğini yakınında olmama rağmen hep uzaktan takip edebildim. Yakınındayım çünkü bir Milliyet çalışanı olarak http://emlak.milliyet.com.tr 'de editörlük yapıyorum. Sizin yazılarınız neredeyse yanımdan uçarak geliyor ve yayına alındığı anı görebiliyorum. Uzaktan takip ediyordum çünkü işlerimin yoğunluğu nedeniyle buradaki yazıları göz ucundan, yayına verdiğim bir haberin onaylanmasını beklerken ya da sistem hata verip de iş yapamaz hale geldiğimde okuyabiliyordum. Ama artık karar verdim ve buraya daha fazla zaman ayırabileceğimi düşünerek yazmaya başladım.

Belki beni Milliyet Blog’cuların gecesinden de hatırlayanlar vardır; hani o elinde kameralı, önüne geleni çeken adamım ben. Kendime ‘adam’ dedim. Ben bir adam! Ne diyeceğimi bilemedim, sanki başkasından bahsedermiş gibi bahsettim kendimden. Kendimi biraz tuhaf hissetmeme neden oldu bu tabir ama laf çıktı bir kere. Neyse, konuyu fazla dağıtmamak gerek, aslında hayata dair ne kadar konuşulsa da konuşacak ve ne kadar söylense de söylenecek söz var ama ben burada genelde çok fazla kişinin yazmadığı ve biraz da işim olmasından dolayı emlaktan ve bileşenlerinden bahsedeceğim. Belki de zaman zaman hiç emlaktan konuşmayacağım.

Duyduğumuzda veya okuduğumuzda bize bir çağrışım yaptırmıyor ve çok gereksiz gibi görünüyor emlak kelimesi. Hayata dair ne çok anlamlı, ne de özel bir kelime emlak. Öyle değil mi? Evet bence de öyle; zaten burada size emlak kelimesinin ne kadar önem taşıdığını anlatacak değilim, ki zaten üzerinde durulması ve yeniden tartışılması gereken yüzlerce kelime varken.

Peki, ben burada ne yapacağım. Malumunuz, hepimiz kendi evimizde, kirada ya da bir yerlerde oturuyoruz. Yani bir mekana başımızı sokuyoruz. Türkiye’de de ne yazık ki yeni yeni gelişen ve çok ciddi gelişme potansiyeli taşıyan bir emlak sektörü var. Bu sektörde yeni şeyler oluyor, mortgage gibi yasalar çıkıyor ve çoğu insan ne olup bittiğini anlamıyor bile. Yeni yeni konut projeleri yapılıyor ve bazılarımız ev almak istiyoruz ya da satıyoruz veya kiralıyoruz. Tam da bu noktada ve özellikle ev alımının hayatımızda genellikle bir kere ve en büyük alışveriş olması nedeniyle görüşlerimi ve deneyimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Tekrar merhaba…

 
Toplam blog
: 20
: 1118
Kayıt tarihi
: 26.02.07
 
 

30 yaşındayım ve emlak.milliyet.com.tr'de editörlük yapıyorum. Emlak sektöründe ne olup bittiği ile ..