Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeni kitabım

YENİ KİTABIM

SENİNLE SENSİZ / CAHİDE YORMAZ ÖZ

 

Bu sene 9uncu kitabım çıktı. Bir roman kendisi. Seneinle sensiz /Hep senin yanında olmaktı sebep

Sen kime diyorum ben de bilmiyorum. Tanıdık olmalı yoksa tanımadık birine sen demek ayıp olur değil mi. sen demek öyle kolay bir durum değil. Çok yol almak gerekir.

 

Ne bileyim uydu demek ki. ben yazmışım. Dokuz doğurmuşum. Eh olsun o kadar kimi biyolojik, kimi taşıyıcı yazıcı ana. 2020 / 2022 arası doğdu bu çocuk. Pandemi çocuğu bir bakıma.  On yılllık bir serüven. Her sene bir tane maşAllah  Suriyeli bereketinde. Eh vakit az ya. Bi hız bi hız stop gayrı.

 

Bir kez tanıtayım sonrası size kalmış.çevrem ahaliisi. Fazla reklam bıktırıcı değil mi!  Ne o yani "take a way" ünlü olmakta ne çok ünlümüz var çok mu anladınız onu ay isim vermem tabii siz bilirsiniz. DıJ güçler olmasaydı  öyle kuyruklar olmazdı değil mi cadde boyu. Hadi biraz dedikodu yapalım ne gelinlerimiz oldu neredeler şimdi. Öyle arajmanlar demet demet derlediler topladılar gittiler. Vallahi ben söyleyenlerin yalancısıyım. ben bir garip yazarım. Öyle ünlü olma derdimiz yok Ünlemeyin kardeşim.

 

Zahmet olmasın isimsiz yazarlar ne yazmış aman kim bakacak. Ünlü ünlüdür.

Adedi kadar insan okuyacak bilmem kaç bin milyon baskı yapacak daha çıkmadan. bence çok israf ya hu tasarruflu olalım. yeter ki özden tasarruf etmeyelim.

para para demiş Napolyon  sonra da asalet bende başlar bende biter demiş. Aman nerden geldi aklıma tarih bücürü. Hani biraz kısa boylu ya ama şapkası büyük. Tabii şapka büyük olmalı ki ünlenesin.

Tek derdimiz ülke aydınlansın ilim bilim felsfe sanat ayrılmaz yoldaşlarımız olsun. geldik gidiyoruz. Gençlere yol verelim ki barınma geçinme dertleri olmasın. İyi eğitim alınlar. Elimizden geldiğince  onlara destek olmak çabasındayız.

Bu kitabımı da naçizane FB Mahallesi Gönüllüleri Evine burs yardımı olarak bağışladım. Artık kitabım bu görevdedir. Siz de çorbada tuz misali destek verirseniz mutlu oluruz. Çocuklarımızla varız. Onlar için varız.

Kitap sizin için sizinle

Selam sevgi saygı ile

Aydınlık bir Türkiye

kişiler fani ülke baki.

cahide Yormaz Öz

 

 
Toplam blog
: 53
: 117
Kayıt tarihi
: 18.10.14
 
 

Gazi Eğitim Enstitüsü İngilizce bölümü ve Dil ve tarih Coğrafya Fakültesi Mezunuyum. MTA da Jeomo..