Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Marmara ve Ege'de tatil

                                                                        Marmara ve Ege'de tatil
Sevgili Okurlar: Seyahat etmek düşüncesi benim oldum olası sevdiğim bir konu olmuştur. Yeni yerler görmem hatta keşfetmem seyahat ettiğim yerlerde yeni insanlarla tanışmak, farklı yöresel lezzetleri tatmam ve gördüğüm şehirlerde gezdiğimiz yerlerin havasını teneffüs etmem kısa süreliğine de olsa uzunda sürse tüm bedenimi ve ruhumu yıl boyunca dinlendiren harika bir tatil etkinliğidir. Ve eşssiz bir mutluluk duyarım her seferinde. Hele bir de gerek seyahatim gerek tatilim planını yaptığım gibi geçmişse O
ZAMAN DEĞMEYİN KEYFİME.
 
Seyahate başlamadan ve tatile çıkmadan önce gideceğim yeri önceden tanımak isterim. Bu bakış açımla öncelikle gideceğim tatil yerini belirledikten sonra burası hakkında bir ön araştırmada bulunurum ve bilgilerini edinirim. Örneğin şunları araştırırım: Tatilimde nereleri gezmeli, nereleri görmeyelim. Yöresel lezzetleri ve nelerdir? en güzel örneklerini nerelerde bulurum. Yöreye anlatan alışverişleri yerleri nerelerdir ve en iyi alışverişi nerelerde yapabilirim. Ve farklı mekanları ve tarihi kültürel yapıları her yönüyle bir ön araştırmaya tabi tutar, özel renkleri bulurum. KISACASI TATİL İÇİN SEYAHAT EDECEĞİM BÖLGEYİ
GİTMEDEN TANIRIM
 
Yolculuk ve tatil benim için önemli vazgeçilmezimdir. Dolayısıyla tatile seyahate her çıktığımda vaktimi kelimenin tam manasıyla dinlenmeye ve eğlenmeyi ayırır, gezerim, müzik dinlerim ve fırsat buldukça da yanıma aldığım seçkin kitaplarımı okurum. Seyahatim sırasında da mutlaka yol güzergahı üzerinde bulunan güzel manzaraları izlerim kendi baş başa şahane düşleri kurarım uzun saatler süresince. Bunun gibi zamanımın büyük bölümünü kendime ayırırım. BU YÜZDEN HAYAT BENİ CİDDİ OLARAK YORDUĞUNDA ADETA TATİLE SEFERE ÇIKARIM.
 
Bu yaz döneminde 10 gün yaptığım tatilimin ilk bölümünü Türkiye'mizin en kalabalık on yedinci şehri olan Marmara Bölgesi'nin Güney Marmara Bölümü'nde bulunan ve topraklarının bir kısmı Ege Bölgesi'nde yer alan ve hem Marmara hem de Ege Denizi'ne kıyısı bulunan Balıkesir ilimizin DAHA ÇOK YERLİ TURİZMDE MEŞHUR SAHİL KASABALARINDA GEÇİRDİM.
 
Türkiye'mizin Ege Bölgesi'nde yer alan ülkemizin nüfus bakımından en kalabalık üçüncü şehridir. Ekonomik, tarihi ve sosyo-kültürel açıdan önde gelen şehirlerimizden İzmir’de tatilimin ikinci bölümünü geçirdim. İzmir yakın iller Aydın ve Manisa’nın Ege Denizi ve Ege Adaları ile çevrili sahil kısımlarını gezdim.
İzmir'in batısında denizi, plajları ve termal merkezleriyle Urla Yarımadası uzanıyor. İzmir Körfezi çevresinde bulunan şehir her yıl İzmir Enternasyonal Fuarı'nı düzenleyen önemli bir fuar merkezi ve liman kenti.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..