Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '09

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yıl duası

Yeni yıl duası
 

2009 yılının son yazısını yazıyorum. ,

Ulu Tanrım. Tüm dünyanın umutlanacağı, yeni bir yıl nasip eyle. Amiin.

Dünyayı yöneten, tüm siyasilere, akıli fikir ihsan eyle Ya Rabbim. Amiin.

Yüce Rabbim, insanların genlerine yerleştirdiğin, tamahkarlık, aç gözlülük ve koltuk sevdası dürtülerini, geri al. Amiin.

Bu aldıklarının yerine, sevgi ve merhamet hislerimizi çoğalt Ya Rabbim. Amiin.

Dini, din olmaktan çıkarıp, Tanrı ile insanları korkutmaya çalışan, bezirganlara fırsat verme Allahım. Amiin.

Ey büyük Allahım, Bülent Arınç'ı suikast korkusundan, Başbakanımızı, darbe korkusundan, Sağlık bakanımızı, Grip aşısı belasından, Milli Eğitim Bakanımızı, İmam Hatip sevdasından, Demokrasimizi Emine Aynanın hışmından koru Ya Rabbim.

Osman Baydemirin küfürbaz ağzını isot ile yak allahım. Bebek katili, terörist başını, layık olduğu yere yolla Allahım.

Büyük Allahım. Her ne kadar hak etmesek de, bir kaç iyi insanın hatırına, dünyamızı doğal afetlerden koru ya Rabbim.

Bunlar, yeni yılda, benim isteklerim. Kendim için bir şey istiyorsam, namerdim.

Kabul eyle allahım. AMİİN.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..