Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '19

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yeni yıl Hedeflerim

            Elbette insanın beklentileri olmalı, özellikle de insanlar tam da yılbaşında yenilikler içine girerler. Elde edilen sonuç ise, hemen hemen önceki yılın aynısıdır.

            Hayal kırıklığına uğramamak için beklentileri minimumda tutmakta her zaman için fayda vardır, benim bu yılki hedeflerim ise daha çok kendimin gerçekleştirebileceği türden. Daha iyi bir insan olmak, sağlığım için kilo verebilmek ve faydalı egzersizleri aksatmadan bolca yapabilmek, daha çok kitap okumak ve güzel yazılar yazabilmek, ailemle iyi geçinmek ve sanalda da olsa iyi arkadaşlıklar edinebilmek.

            Ha bir de unutmadan, şu paylaşımı yapmıştım sosyal medya hesaplarımda:

"Bu yılbaşı beni sevindirin, minnettar kalayım size

Okuduğunuz kitapları bana gönderin. Okuduktan sonra Mehmet Akif Ersoy kütüphanesine adınıza bağışlayım.
Ben şahsi kütüphane oluşturmuyorum ve biriken kitaplarımı ara ara çeşitli kütüphanelere iletiyorum. Bunu sadece yılbaşı için değil, her zaman yapabilirsiniz.

Yollamak isteyenleriniz olursa (Burcu ERSÜ Boğazkent mah. Atatürk cad. No:88 Akdoğan Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi ÇANAKKALE adresinden bana ulaştırırlar.) beni ve kütüphaneden yararlanan tüm kişileri çok sevindirirsiniz."

            Lafı uzatmadan yaziyı kısa tutuyorum özellikle, hepinizin beklentilerinizin gerçekleştiği güzel bir yılımız olsun 2020.

 
Toplam blog
: 109
: 78
Kayıt tarihi
: 19.04.18
 
 

1980 Adana doğumluyum. 13 yaşında friedreich ataksisi hastası olduğum ortaya çıktı. İlköğrenimi A..