Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '13

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni Yıl

Yeni Yıl
 

Yeni yıl… Karmaşığım... Geçen yıllara,aylara,saatlere dönüp bakınca, yanlışlarımızı da düzeltebilseydik  keşke diye düşünüyorum…Tekrarı olmayan tek şey zaman belki. Geçen saliseler, saniyeler, dakikalar…derken ömür… Her yeni yıl elimizde silgisi olmadan yazılıyor sanki dümdüz bir kağıda… Müsveddesi yok, redaksiyonu yok, yaşanıyor gelecek yıla kadar ve zaman ne acımasız bir gerçek ki tek bir kelime bırakıyor ardında. BİTTİ…

Kimsenin acıları, hüzünleri, mutlulukları, sevinçleri aynı olmuyor o bir yıl içinde. Bu yıl da herkes için olmasını dilediğimiz tüm güzel şeyler elbette bazılarımıza acı bazılarımıza mutluluk getirecektir. O yüzden karmaşığım her zaman ben yeni bir yıla girerken. Hiçbir özel günü sevmiyorum nedense. Evinize ilk defa gelecek bir misafire siz nasıl hazırlanırsınız bilmem ama ben daha çok bildiğim, tanıdığım, sevdiğim misafirlerimi en güzel şekilde ağırlamayı seviyorum. İlkkez gelen birinin verdiği tedirginliği sevmiyorum. O yüzden birçoğu gibi abartılı kutlayamıyorum böyle günleri belki. Sıradan bir günden farklı değil benim için.Yarına da başlarken tedirginim… Son zamanlarda pozitiflik üzerine okuduğum, belki şu sıralar en çok yazılan ve okuru olan ,  kişisel gelişim üzerine okuduğum kitaplar da fayda etmiyor bilmediğim şeyleri güzel hayal etmeme… Ben genelde işimi kış tutarım, yaz çıkarsa bahtıma…Yüreği kıpır kıpır, en güzel beklentilerle, pozitif düşüncelerle girenlerin yılı olsun bu yıl o zaman. Siz bana bakmayın, yeterki geçen yılların getirdiklerine inat bu yıl beni utandırsın…Mutlu yıllar demek adettendir. Oysa o bize sormaz, danışmaz, nasıl geçeceğine kendi karar verir ve sadece bittiğinde iki kelime kalır geriye onu tanımlayan…iyi –kötü,güzel-çirkin ya da harika-berbat gibi…

Tüm kötü şeyleri de geçmiş yılda bırakabilseydik geçip giden yıl gibi… Ne güzel olurdu her gelen yeni yıl o zaman.Ama zaman ve insan birbirine karşı iki kavram bence. Kalp sızılarımız, ruh çırpınışlarımız, kaybedişlerimiz, mutluluktan uçmalarımız, kendimizi kuşlarla gökyüzünde  hissetmemiz…

İnsan olmanın getirdiği tonlarca ağırlıklarımız ve bazen pamuk kadar hafifliklerimiz arasında gider gelir hayat… Herşeye karşın, umut dağdan büyük olsun yüreğinizde… Her yağmurdan sonra gökkuşağının açacağını unutmayın, her karanlıktan sonra güneş doğar nasılsa…Mutlu güzel yıllar olsun hepimize…

 
Toplam blog
: 8
: 318
Kayıt tarihi
: 03.03.12
 
 

Düşün, üret, paylaş... Küçük bir sahil kasabasında büyümüş, farklı ülkelerde, mesleklerde, ortaml..