Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yeni yıl

Yeni yıl
 

Geçen sene bugün Kurban Bayramının Arife günüydü. Yarın bayramın birinci günü ve yılbaşı. O günü , 2007 nin son gününü net bir şekilde anımsıyorum.Eşim ve ailesiyle beraber memleketimizde çok neşeli olarak geçirmiştik.

Çocuklarımın vizeleri ve finalleri olduğundan üniversitelerinin bulunduğu şehirden ayrılamamışlardı. İçim o yüzden biraz buruktu. Ancak yıllarımızı mutluluk içinde geçirdiğim biricik eşimin yanımda olması beni rahatlatıyordu.

31 Aralık 2007 Akşamı... Büyük bir masanın çevresindeyiz. Büyük bir özen ve özveriyle hazırladığımız masamız...

Kimler yok ki... Eşim, kayınvalidem, kayınpederim, Ankara'dan gelmiş olan eltim ve kaynım, görümcemin oğlu, gelini, çocukları, görümcem ve Doktor olan sevgili eşi( çok sevdiğim saygı duyduğum bir insan)... Ancak gerçek olan şu ki, neşeli bir şekilde kutladığımız bu yılbaşı akşamının 2008 de olması dileğiydi. Fakat Görümcemin Doktor olan eşi , 2008 yılbaşını hastalığı nedeniyle Hastanenin özel katında geçirmek durumunda eşiyle beraber...

Geçen seneki mutluluk tablosu yerini hüzüne bırakmıştı 2008 yılbaşında..

Öyleyse 2008 ve peşinden gelen senelerde dileyeceğimiz tek şey , öncelikle sağlıklığımızdır. Sağlıklı olduktan sonra zaten peşinden her şey geliyor öyle değil mi?

2008 yılı tüm insanlara sağlık ve mutluluk getirsin.

İYİ SENELER DİLİYORUM ...!!!

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..