Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Aralık '19

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Yeni yıla göz kırp!

Yeni yıla göz kırp!

 

MERHABA YENİ YIL... YENİ YIL, HERKESE BOL ŞANS GETİRSİN.....

 

ÇOK SEVGİLİ OKURLARIM, Kadını, erkeği, yaşlısı, çocuğu, genci ile çetin süreçleri içerisinde barından zor bir yılı geriye bırakıyoruz.. Bazılarımız içinse çok çabuk geçti bu yıl dedikleri ancak maalesef çok da keyif vermeyen sosyal, siyasal, ekonomik çalkantılarla ve krizlerle dolu bir yıl oldu 2019. Evet efendim, zaman kavramı çok önemli. Her şey zamanın içinde şekilleniyor, doğada, insanın biçimlendirdiği meta ve eşyanın İZİNDE BAŞLIYOR VE BİTİYOR.. Yıllar, su misali akıyor, gidiyor.. Anılar kalıyor sade geriye.. Bir de yılbaşları geçmişi geleceğe bağlayan köprüler oluyor... O yüzden yeni bir yıl bir önceki yılın takipçisi gelen yeni yılın mutlu habercisi oluyor.. Sadece bu da değil tabii! Yine aynı zamanda ve her şeye rağmen yeni umutlar, yeni heyecanlar, yeni planlar, mutluluk, aşk, para, yeni hedef ve beklentiler, coşku, inanç, hüzün, eğlence hepsi bir araya gelerek, insan olmanın keyfini yaşatıyor aslında hepimize. Kısası hayata yeniden başlamanın, hazırlanmanın yeni motivasyonu, dopdolu enerjisi oluyor.. Geçen yılbaşını hatırlarsınız, nasıl ve nerede girmiştik yeni yıla? Bu yıl yeni yıla hangi duygular ile düşünceler içinde ve nerede gireceğiz. Herkesin hikayesi yeniden yazılacak. Anı defterine yeni beyaz bir sayfa eklenecek.

 

ŞU HALDE, yeni yılda bizi hangi yeni sürprizler, beklenen, bilinen veya bilinmeyen hangi olaylar ve konular bekleyecek? Birçok istek, beklenti ve dileklerimiz olacak bu arada. Sözgelişi, mutlu olmanın yanında huzurlu bir hayat, sağlık en başta gelen temennilerimiz olacak. Belki manevi güzelliklerin yanında daha çok para kazanmayı isteyeceğiz.

 

BENDENİZ, “Geçmiş, geçmişte kalmıştır”, diyenlerdenim. Geleceğin plan ve hesaplarını yapmak gibi bir alışkanlığım var. Çünkü yeni bir yıl demek, HAYATA, YEPYENİ BEYAZ BİR SAYFA, TEMİZ BİR YÜREK, AYDINLIK BİR ZİHİN AÇMAK DEMEKTİR. Bunun içinde geçmişte yaptığımız hataları, başardığımız iyi şeyleri doğru görmemiz gerekiyor.. Şöyle ki, düşünüyorum; Geçen yıl kalp kırdım, hak yedim, yolsuzluk yaptım mı? harama el sürdüm, adaletsizliğe yol verdim mi? Fesat fitne çıkarıp, dedikodu da bulundum mu? İşlerimi yaparken yalana, hileye başvurup, insanlara zarar verdim mi? Vaktimi boşa ve zararlı işlere harcayıp, aileme, insanlara, milletime, ülkeme fena işler yapan bir fert oldum mu? Daha bir çok şey...

 

KISASI, karakterime, inandığım değerlere, aydın birikimime ne kadar sadık kaldım. SONUÇTA HERKES, kendi muhasebesini kendi içinde yapar. BİR DE, KAMUNUN VİCDAN TERAZİSİ VARDIR EFENDİM; HAKİKATİ SÖYLEYEN!...

 

BU SAYEDE ve kötülükleri değiştirmeye olan inancım sayesinde yeni yıldan daha umutluyum. Yanı sıra geçtiğimiz yıl içerisinde aramızdan ayrılanlarda oldu bir bir.  Ailemize, milletimize, insanlığa yeni katılan insanlarda oldu. Kimi güldürdü, kimi ağlattı. Sağlığımız kah iyi kah kötü oldu. Bu sebepten yeni yılda da insan önce her yönden kendi hayatını düzene sokmalı ve her kesimden insana yaralı olmak için çok çalışmalıdır.

 

SONUÇ OLARAK: Kazanımlarının kıymetini bilerek şükretmek, iyiyi, güzeli, doğruyu kendimiz ve başkaları için istemek en doğrusu olacaktır. Bu  savaşların ve yıkımların olmadığı, yetişkinlerin ve çocukların ölmediği, zulüm ve vahşetlerin yaşanmadığı, diğer canlılarında yaşam haklarının korunduğu, doğanın bizim olduğunu bilerek ve gözeterek zarar vermediğimiz kazasız belasız güzel bir yıl geçirmeniz dileklerimle; YENİ YILIMIZ, KUTLU OLSUN EFENDİM.

                                           

 

 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..