Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Yeniden Merhaba-Meğer HAYAT…

Yeniden Merhaba-Meğer HAYAT…
 

karadenizvirahaberin2 sayfası


Pınarların derelerle, derelerin çaylarla, çayların nehirlerle, nehirlerin denizlere, enginlerle buluşması gibi bir şey buradan siz değerli okurlarıma seslenmek… Sanki ilk kez yazıyorum gibi heyecanlıyım. Zamanı ıskaladığım dakikalarda ilk sorum saati sormak olmuştu. Çünkü görevim vardı ve aklımda o günkü yazımı yazıp yazmadığım vardı. Yoğun bakım ünitesinin sır vermeyen penceresindeki ışıklardan sabahın erken saatlerinde olduğumuzu tahmin ediyordum. Meğer hayat ne çabuk geçiyor. Hele şu zaman denilen şey durmak bilmiyor. Akşam olmuş görevli hemşire değişmiş, onu bile fark edememişim. “Şiirlerim var yayınlar mısın” deyince farklı bir zaman diliminde olduğumu anladım. Detaya girmeden kısa bahsedeyim.
Gece iki kez sırtıma ve göğsüme olan ağrılar nedeniyle gittiğim acilden yoğun bakım ünitesine kaldırıldım. Çekilen anju da bir damarın kısman kapalı olması nedeniyle müşahede altına alındım. Şimdilik evimde dinleniyorum. Karar önümüzdeki hafta verilecek, belki bir bayy_pass ameliyatı gündeme gelecek. Hastanede olduğum süre içinde bana yakın ilgisini esirgemeyen bütün dostlarıma sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Biricik Oğlum bütün detayları not etti, aktardı bana, sağ olsun… Bu arada daha öncede bahsetmiştim..iletişim eksikliği diye ..Hala yeni duyanlar var. Olabilir. Biz gönül birliği ettiğimiz insanları biliriz. Onlar gelmese de aramasa da hep omuz omuzayız... Her şeye rağmen meğer hayat devam ediyormuş… Siyasette ülke gündeminde önemli konular var… Şöyle bir göz attım… Selahattin ÖNKİBAR beyin bir yazısına ilişti gözüm. Baskın seçimden bahsediyor. Ama öyle bir lisan kullanıyor ki bir daha asla okumam..Bende tarih oldu artık. Söylediği şey “baskın erken seçim”. Ama dayandırdığı sebepler siyasi kin ve nefretin ta kendisi… Sayın ÖNKİBAR’ın yazısından iki paragrafı aynen veriyorum. “Hiç kuşkunuz olmasın Washington’dur. Buradan hareketle Doğan Gurubunun Kürt hikayesine verdiği destek ABD arzusunun sonucudur… Emin olun Aydın Bey istese bile tersi bir tutum içinde yayın yapamaz. Onu bir miktar TSK gemleyebilirdi ama bu Ergenekon öncesindeydi. Ergenekon hikayesinden sonra TSK artık eski caydırıcılığında değil. Görüyorsunuz Ergenekon nelere sebep oldu?” Hem askere, hem aydın gurubun, hem de ABD ye kızgın… Tayyip Erdoğan’ın yüce divandan kurtulması için erken baskın genel seçimden başka yolu kalmadığına hükmeden ÖNKİBAR’ı bu şekilde görmek istemezdim doğrusu. Siyasette senaryo üretim bantında biraz yeri vardı ama bana kalırsa bu yazısı ile hepsi güme gitti. Aylar önce erken seçimden bahsetmiştim… Ulusal basında yazan insanlar uyanıyorlar ama peşime biraz geç takılıyorlar… Ben zamanı ıskaladım onlar olayları ve yazılanları ıskalıyor. Meğer hayat ne kadar çeşitli ve güzelmiş… Sevgi ve saygılarımla….
 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..