Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Acımız büyük

Acımız büyük
 

www.karadenizvira.com manşet haberi


Dün gazetemin manşet haberini tartışırken şok bir olayla karşılaştım.
Haber, Rize Muhtarlar Derneği başkanı Mustafa Erbaş'ın kızı ve Gazeteci Mehmet Erbaş'ın kız kardeşi olan Arzu Erbaş bıçaklı saldırı sonucu hayatını kaybetti.”diyordu.

Gözlerim daldı, hiçbir şey diyemedim.Arkadaşlarım sürmanşete koydular kara haberi.

Saygı değer okurlarım Perşembe günü köşe yazımı yazamadım.

Başbakanımız Rizede idi ve çok önemli gördüğüm bazı sinyalleri almaya çalışacaktım ama inanın başbakanımızın her gittiği yere gittim ama ne not alabildim nede hiçbir fikir yürütebildim.O yüzden 13 ağustos sayımızda köşe yazım yok.

Arzu kızımızı katleden zalimlere yazacak kelime bulamıyorum şimdi.

Hollanda Kraliyet Ailesi tarafından kabul edilen Türk iş kadını Arzu Erbaş kızımız neden seçilmişti…

“Evinize dönün artık zamanı geldi” mi diyorlar insanlarımıza?

Ve bu şekilde mi gönderecekler insanlarımızı.

Her toplumda gözü dönmüş canavarlar olabilir, her milletten katiller çıkabilir ama bu bir hesaba dayandıralarak yapılırsa bosna gibi, karabağ gibi, bunun adı ortaçağın haçlı zihniyetidir ve bu manada batı bir adım bile insanlığa doğru yol alamamıştır derim.

Trabzonda ikili ilişkileri ve borç alacak yüzünden öldürülen papazın hesabını veremedik hala. Batılı dostlarımdan halen sitemler alıyorum.

Sohbet ortamlarında birbirine taş attığımız medeniyetler çatışmasından söz ettiğimiz anlar bile olmuştu papaz yüzünden ama derdimi anlatma fırsatım olmadı, tercüman beni tam anlatamadı İtalyan dostuma….

Şimdi yanımda olsa soracaktım “bu mu sizin medeniyetiniz?"

Onlarca çocuğa anakucaği kreşi hizmeti veren yardım sever nur yüzlü kızımızı katleden zalimlerin ne kadar insafsız olduklarını teyit ettirecektim ama nafile..

Erbaş ailesine acınızı baylaşıyorum demek yetmez. Acınızı yüreğimizde saklıyoruz diyelim hep birlikte…

Allahtan sonsuz sabırlar diliyorum Erbaş ailesine. Sonsuz rahmetler diliyorum Arzu kızımıza. O zaten diyar-ı gurbette şehit düştüğü için cennette yerini almıştır.

Milletimizin başı sağolsun…

Sevgi ve saygılarımla…

 
Toplam blog
: 449
: 609
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Rizede yayınlanan ilk renkli gazete ViraHaberin kurucusuyum 5 sene baş yazarlığını yaptım. İLESAM..