Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '07

 
Kategori
Futbol
Okunma Sayısı
661
 

Yerli malı Fener üç puanı kaptı

Yerli malı Fener üç puanı kaptı
 

Berlin’de yaşayan yeğenlerim Göksel , Eren ve eniştem Melikşah ile Roberto Carlos’lu Fenerbahçe’yi izlemeye gittik. Zico’nun sahaya çıkarttığı ilk onbiri görünce tribündeki herkes gibi biz de hayrete düştük. Yabancı oyuncu sayısına sınırlama yasağı tartışmasının en göbeğindeki takım olan Fenerbahçe’de tüm oyuncular yerli statüde idi. Colim Kazım ve Gökçek Wederson’u da Türk saymalıyız tabi ki. Daha sonra oyuna dahil olan oyuncular ise Mehmet Aurelio, Gürhan ve Deivid’ti. Yani tek yabancısı ile son 15 dk. oynadı Fenerbahçe.

Oynanan oyuna gelince; ilk onbeş dakikada 2-0 öne geçene kadar yüksek tempo herkese zevk verdi. Daha sonra kademeli olarak rolanti ve geriye yaslanarak oyun devam etti. Zaman zaman bazı varyasyonlarla Antep defansı zor anlar yaşadı. İlk yarının son saniyelerinde milli takım dahil tüm takımlarımızın yan top zaafiyetini tekrar izledik. Sol kanattan yapılan ortaya Can Arat’ın hamle hatasını De Nigris affetmedi. Volkan’ın bu topları seyretme alışkanlığını yedeklikte değiştiremeyince skor farkı bire indi. Devamında Meksika’lı oyuncu De Nigris Aztek maskesi ile gol sevincini perçinlemek isterken sarı karı da yemekten kurtulamadı. Profesyonel bir oyuncunun kuralları bilmemesi olacak iş değil.

Oyunda hoşumuza gidenler ise başta kaptan Semih, Kemal, Yasin, Ali, Colin ve Selçuk’tu.

Taraftar olarak oynanan oyundan genel olarak memnun kaldık. Memnun kaldığımız ayrı bir konu da gerçekten küfür ve sahaya yabancı madde atma konusunda Fenerbahçe tribünlerinin üst seviyede duyarlı olmasıydı. Tribünde herkes birbirine saygılı, bilet ve kombine sahipleri yerlerine oturmada gayet özenli. Bayan taraftarlar maça ilgi gösteriyor daha ne olsun? Sahaya atılan ancak çimlere ulaşamayan bir su şişesi yüzünden koca Telsim tribünü ayaklandı. Hoşuma gitmeyen şey ise hakemin tartışmalı kararlar verdiğinde hemen “Ulusoy istifa” sesleri yükselmesiydi. Gerçi bunlar cılız seslerdi, koro haline gelmedi hiçbir zaman ama beğenilmeyen her kararda Haluk Ulusoy’a saydırmak doğru değil.

Yerli malı Fenerbahçe sayısız fırsatları da kaçırmasına rağmen üç puanı alarak hem gözlere hem de gönüllere hitap etti. Zico sezon boyunca rotasyonlu kadro tercihi yaparsa bu takımı İstanbul B.Belediye’den başka kimse yenemez (biraz iddialı oldu ama buna yürekten inanıyorum). Sıra da Anderlecht maçlarının ikinci ayağı var. Gönüllerin asıl ferahlaması bu maçın geçilmesine bağlı.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

yav tamam karşı değilim yabancıya ama baksana işte mis gibi bizden birileri kapıyorlarda 3puanı oh ne güzel diye düşünmüyor da değilim :))

beenmaya 
 21.08.2007 12:14
Cevap :
Üç puan mis gibi tabi.Önemli olan eldeki kadroyu en ekonomik şekilde kullanmak.Pazar akşamı da olimpiyat stadında sizinkileri seyrettim.Delgado,Bobo yok BeJeKa yürüyor valla.Zor sıyırdı Kasımpaşa canavarından.Selamlar beenmaya'cım.  21.08.2007 13:48
 

fenerin yolu açık ligde, avrupada da gidebildiğimiz yere kadar gideriz. işin bir yönü de futbol bu belli olmaz ama.... tahminim tabi. saygılar.......

Selim Bayraktar 
 20.08.2007 21:37
Cevap :
Ergin dostum,Zico yapılamaz deneni yaptı.Alkışlarımız Zico'ya tabi ki ama gerçek alkış daha önce resmi olarak bir araya gelmeyen bu kadronun "yürekli oyununa".Bu takım mağlup da olabilirdi.Hiç üzülmezdik çünkü yüreğini koydun mu sonucu önemsemiyoruz.Sanırım mesaj ulaşır gideceği yere.Selamlar.  20.08.2007 22:58
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 242
Toplam yorum
: 879
Toplam mesaj
: 196
Ort. okunma sayısı
: 1779
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

1970 doğumluyum.Karadenizin bir sahil şehrinden, hayatın güler yüzlü tarafına tutunmak için İstan..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster