Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yerli ve Milli Kuruluşlara Çağrı

Yerli ve Milli Kuruluşlara Çağrı
 

Salih ARIKAN


Yerli ve Milli Kuruluşlara Çağrı. Günler gelip geçiyor. Herkes kendi imkânları ölçüsünde faaliyetler yapmaya çalışıyor. Topluma değer katmaya çalışıyor. Ben önemli bulduğum bir hatırlatma yapmak istiyorum. Bizim toplumumuzda engelliler kadınlar çocuklar ve gençlerle ilgili, konular enine boyuna incelenip sosyal çalışmalar yapılmıyor. Bu alanda açılan az sayıda derneğimiz var toplumda istenilen etkileri oluşturmada sıkıntılar yaşanıyor. Bu sıkıntıların bir kısmı da camiamızın bu meseleler üzerinde kafa yorup müdahil olmamasından kaynaklanıyor. Siz toplumun yarınları olan gençleri yerli ve milli bir eğitim ve kültürle donatacak çalışmalar yapmazsanız, Zamanla erirsiniz. Toplumun yarınlarını şekillendiren anneleri kadınları ihmal ederseniz ciddi bir boşluk olur çocuklarla ilgili hangi faaliyetlerin içindeyiz bu yapılan faaliyetler petogojik formasyona ne kadar uygun. Gelişen ve değişen şartlara göre mi çocuklara yaklaşıyoruz. Engelliler kiminiz olur. Engellilerle ilgili kaç derneğe güç veriyorsunuz. Engellilere engel mi oluyorsunuz sadece yardım ederek kendinizi rahatlatarak sorunun çözüldüğüne mi inanıyorsunuz. Engellilerin asıl sorunları engelinden kaynaklanmıyor. Birilerinin çıkardığı engeller ve ön yargılardan kaynaklandığını biliyor musunuz? Dezavantajlı kişilere yönelik politikalar ve çalışmalara tüm ülkemizin ilgi duyup çalışmaların içinde olması gerektiğini düşünüyorum.Salih ARIKAN;

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..