Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Vücudumun Alarmı

Vücudumun Alarmı
 

Bir şeylere başlamak için her sabah (tatil günleri dahil olmak üzere) kurulmuş alarm gibi 5:45'de uyanıyorum. Şimdi söylemesi ayıptır, bekarlığın sultanlığını yaşarken uykumun beni terketmesi keyfimi bozmuş olsa da, sabahı tatlı bir melodiye bağlayan özelliğim var Allah'tan yani. Bir not yazdım. Gülecek yer arıyorum kendime. 
 
Sevgili uykum;  Tatil günleri kurulmuş alarm gibi erkenden gidiyorsun yaa.. hayatın hatasını yapıyorsun sanki, şeytan diyr hiç uyuma gelsin gelsin gitsin deee bana yazık olacak .. 
 
Yatağın başlığına iğneledim. Sabahın körü. Hızlı düşünen ve hisseden biri olarak bugün 2  3 bilemedin 4 saat 10 dakika falan uyudum ve günün koşturması şimdiden başladı. Önce ufak bir kahvaltı, sonra bol köpüklü kahve. Gözler çakmak çakmak bakmalı. Yeni fikirler üretmeli. Aslında bugün öykü yazmayı planlıyordum. Deliksiz bir uyku uyuyabilseydim o enerjiyi yakalayacaktım aslında ama.. Neyse.
 
iyiki, kahvaltının mutlulukla bir alakası olduğunu düşünerek mutluluktan kilo almamışım.
 
iyiki, yalnızmışım ve ruhumun nakaratını tam sol yanımdan dinlemişim.
 
iyiki, karar vermeden önce inanmışım ve CHE gibi fikir özgürlüğünün peşine düşmüşüm.
 
iyiki, içimde tuttuğum dualarım olmuş.
 
iyiki, uyuyunca geçer dediğim şeyler geçmeyince umut etmeyi bırakmışım.
 
iyiki, kötü rüyalarımın sebebini üzerimdeki yorganla yerçekimi arasındaki ilişki yüzünden olduğunu sanmışım.
 
iyiki, tırnağım kırıldığın da kıyameti koparan biri değil de ayağı yere basan biri olarak yetişmişim.
 
iyiki, sevdiklerime iyiki varsın demişim. Hem içimde tutsam ne işime yarayacak ki, yanımdamı götüreceğim.
 
iyiki, beni ben yapan değerlerimden ödün vermemişim.
 
iyiki, yenilenme arzum hep varmış. Yeni bir hayat, yeni düşünceler. yeni projelerle bir araya gelmişim.
 
iyiki, hayat puzzle gibi ve ben zaman zaman doğru yere bir puzzle parçasını yerleştirmişim. 30 yaşımın getirdiği olgunluktan mı? hayır hayır Rabbime ettiğim dualardan ötürü. Kalp kime konuşacağını bildikten sonra doğruyu da gösteriyor bana.
 
Ve artık, takılmıcam uykuma, uyuyunca geçer dediğim şeyler geçmeyince uykumun peşini de bırakmam lazım galiba. Sonra bir dost ziyareti düşünüyorum. Şöyle patates kızartmalarını seri bir şekilde yemek istiyorum. Aaa bir de Allah'tan saat kullanmıyorum. Zaman gibi akıp gidicem bugün. Ne güzel, ne güzel.
 
 
 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..