Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '11

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Yeşeren ümitler

Yeşeren ümitler
 

Sabır en büyük erdemdir


Bir fısıltı duymak ister yürek, dosttan, yardan, yakınından... Sesin çok uzaklardan gelir gibi oysa çok daha yakınımda bir yerlerdesin. Sen uzak oldukça bana, ruhum daha çok yakınlaşıyor sana ey yar. Bak uzaklar bile ayırmaya yetmedi, kader ağlarını zamansız dahi örse, dur durak bilmedi duygular. Küçücük bir başlangıçtı bir araya getiren, bitmeyen tesadüflerin peşpeşe zincirleme olaylarla gelişmesi köprüyü ören ağlar misali bağladı bizi. Senden uzaktayım diye hor görme kaderi, yaptığı zalimlik ise kendince, sevgimizin boyunduruğu altında eziliyor olmasındandır. 

 
Ayıracaktı felek ama bak o bile şaşkın hala. İçimizde yeşeren yeni ümitler var, bizi olgunlaştıran, zamanla sevgimizi çoğaltan bizi aydınlatan bir ışık bu. Sen ne kadar uzakta da olsan, o ümit içimde yeşermeye devam edecek. Belki bir gün diye başlayan tüm mısralar, işte o gün geldi diye  yankı misali zamanın bitmeyen çile duvarına çarpacak ve duyuracak sesimizi. Ben burdayım sevgili, ömür kapısının  tüketeceği son ana kadar bu yürek senden vazgeçmeyecek. 
 
Biliyorum ki tükettiğimiz her bir lokmada, harcadığımız çabanın gücü var, gülümsediğimiz her bir anda yaşadığımız mutlulukları hayal ediyor olucaz. Ağladığımızda akkıttığımız her bir damla, içimizde yeşeren fidanı sulayan can suyu olacak. Biliyorum, çünkü inanıyorum bir gün değişecek kaderimiz, diz çökecek önümzde ve vazgeçecek felekle bir olup bizi ayırmaya. O felek ki cevrine tahammül gerektiren tüm cefayıda sefayıda bize sürdürdü zamanında, oda anlayacak ve sevgimize boyun eğecek. Ben buna inanıyorum bir tanem, senden sadece içindeki ümide bağlanmanı ve zor anlarında seni mutsuz eden tüm olumsuzluklara karşı dua etmeni istiyorum. 
 
Tek dileğimdir, bir gün zamanın tüm zorluklarını aştığımız anda, son nefesimde dahi seni sevdiğimi fısıldayacak ruhum göğe yükselirken, çürüyen bedenim toprağa yayılacakve sevgimizle etrafımızda yeşeren gerçek güzllikleri büyüteceğiz. Biz yeterki inanalım sevdiğim, gerçek sevgi, dışarıdan yaşadığını sandığımız değil, içimizde taşıdığımız ve hala kendi gücünün bizi bir araya getiremediği yaşamın ta kendisidir. Sabredelim bir tanem sadece sabredelim...
 
Toplam blog
: 75
: 735
Kayıt tarihi
: 09.06.10
 
 

Dünü yaşamış yarını ise umutla yaşamaya devam etmek isteyen bir gönül dostuyum. Her söznüzle, her..