Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
TV Programları
 

Yeteneksizim Türkiye

Yeteneksizim Türkiye
 

Yeteneksizim Türkiye


Daha önceleri Yeteneksizsiniz Türkiye'yi izlerken oldukça keyif alıyordum. '' Ne kadar güzel, memleketimde ne yetenekler varmış da benim haberim yokmuş '' diyordum; ama son zamanlarda psikolojik bir travma geçirmeye başladım bu program yüzünden. Haftanın 3 - 4 günü yayında. Hadi yayında olması bir yana bir de gözüme baka baka sanki benim ne kadar yeteneksiz olduğumu vurguluyor. Normal tabi! Müzik aleti çalamıyorum, bırakın kumdan resim çizmeyi cin ali bile çizemiyorum, şarkı söyleyemiyorum, dans edemiyorum, taklit yapamıyorum. ''Ulan neyim eksik benim bunlardan'' diye düşünüyorum bulamıyorum. O zaman ben neden bunların bir tanesini bile yapamıyorum? İşte huzurlarınızda açıklıyorum sevgili dostlar. Ben yeteneksizim, ben yeteneksizim, yeteneksizim Türkiye. Günün birinde bu yarışma programına çıkarsam eğer sahnede öylece duracağım üç dakika boyunca ve sonra yeteneğimin ne olduğunu sorduklarında: '' Bende hiç bir yetenek yok en büyük yeteneğim yeteneksizliğim.''  diyeceğim. '' Bir de haftanın 3 - 4 günü saat 20:00' dan 23.30' a kadar 300 reklam ve 15 yetenekli insanı izleyebilmemdir yeteneğim.'' diyeceğim. Bu da benim yeteneğim işte ne yaparsınız. Aslında pek de öyle aman aman bir Yeteneksizsiniz Türkiye izleyicisi de değilim. Sadece bir bakarım hoşuma giderse o yarışmacıyı izlerim daha çok zapkolik vaziyetinde olduğum için ekran başında zaman zaman dizileri bile birbirine karıştırdığım oluyor. Şimdi merakla Acun Ilıcalı'nın Show TV'de haftanın yedi günü program yapmasını bekliyorum.Yeteneğimi de ilerletmiş olacağım böylece. Bakalım ne olacak? Bu arada yineliyorum: YETENEKSİZİM TÜRKİYE.

Sevgi ve muhabbetle... 

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..