Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '08

 
Kategori
Üniversiteler
 

Yeterince eğitildiler şimdi eğlenme zamanı!

Yeterince eğitildiler şimdi eğlenme zamanı!
 

Artık bahar ayının son demlerini yaşamaya başladığımız, yaza göz kırptığımız günlerde üniversitelerin ''Bahar Festivali'' adı altında düzenledikleri festivaller de kendilerini duyurmaya başladı.

Öğrenciler bu zamana kadar çok çalıştılar, yoruldular, kopya çekeceğim diye boyun fıtığı tehlikesi atlattılar 3-5 şarkıcı getirelim çimenlikte tepinsinler düşüncesinden yola çıkılarak düzenlenen bu festivaller gerçekten de öğrenciler için eğlence ve stress atma faaliyetleridir.

Ünlü şarkıcılar eşlik eder öğrenciler. Hatta bu şarkıcıların bir kısmı seyyar satıcı gibi festival festival gezerler. Önce bir okulda görürsünüz 1 hafta sonra başka bir okulda.

Bizim okulunda varmış. Geçmiş senelerden farklı olarak ortaya karışık bir müzik ziyafeti yaratmak istemişler sanırım. Konuk listesine bakınca bunu anladım.

<ı>

Burhan Öçal&Funky C&Ayben

Demet Akalın

Dolapdere Big Gang

Teoman

Dün başladı. Gitmeye niyetlenmiştim aslında ama geç uyandık. Tembellik işte. Sonra da geçti artık yarın giderim dedim geri uyudum ama emin olun bugün de gidemem.

Ayrıca sonradan öğrendim ki Rock & Coke gibi çadırı kurup sabahlayamıyorsun. 23:00'de bitiyor herkes evine.

Eee ben ne anladım bu işten?

Doğumgünü partisi mi bu?

Öğrenciler sevdikleri şarkıcıların şarkılarına eşlik edip çoşarken diğer yandan da eğlenceli aktivitelerle hoş zaman geçiriyorlar.

Reklam metni gibi oldu farkındayım ama Bahar Festivali dediğimiz dalga bu işte.

Reklam deyince Koç Üniversitesi'nin festivalinin de epey reklamı yapılıyor bu aralar. Sezen Aksu ve MFÖ varmış konuklar arasında.

***

Daha okulun ilk günlerinden itibaren festivallerin toplantıları yapılır. Neler olacak, kimler çağrılacak, çağrılanlar gelecek mi? vs..

Okulun ilk günlerinde bir anket yapılmıştı. Festivale kimin gelmesini istiyorsunuz diye. Şebnem Ferah'tır, Teomandır derken uzun bir liste yapmışlar.

Ajdar dedim.

İstekse istek. Marjinal adamım ben. Farklı sesler duymak istiyorum belki.

Bahar festivalleri iyidir, hoştur. Herkes katılmalıdır ama benden tavsiye sap gitmeyin sıkılırsınız.

Bir de fiyatları 2-3 katına çıkaran yiyecek içecek standlarından uzak durun. Kuralları deşin dışarıdan yiyecek sokun.

Tepinirken fazla abartmayın bırakın gelecek 1 sene içinde okulun soytarısı başkası olsun.

Bende ufaktan bizimkine doğru yol alayım. Bakayım ne var ne yok. Güzel kızlar vardı en son...

 
Toplam blog
: 278
: 1369
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

Küçük bir kız çocuğu masumiyetidir yazmak, her satırı her cümleyi her kelimeyi tekrar tekrar gözden ..