Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '10

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yılbaşı böyle kutlanılır...

Yılbaşı böyle kutlanılır...
 

yılbaşı mönüsü


Selamlar sevgili dostlarım.

Yeni yılın ilk bloğunu yazıyorum ve inşallah uğurlu gelir diyorum.

Öncelikle hepinizin 2010 yılı hayırlı olsun efendim. Kimimiz uyuyarak, kimimiz dans ederek, kimimiz çalışarak, kimimiz yurt dışında, kimimiz ise evinde ailesiyle karşıladı 2010 yılını...

Ben daha önceki bloğumda da belirtmiştim, en sevdiklerimle girdim yeni yıla! Annem, kardeşlerim, kardeşlerimin çocukları ve halalarım...

Ağabeyimle önceden anlaşmıştık; içkiler benden, yeni yıl pastası ve meyveler de ondan olacaktı. Güya sevgili anneciğime yük olmayacaktık. Ama anneciğim durur mu hiç? Neler yapmış neler... Aynı mönüyü bir lokantada yemeğe kalksak zaten maddi olarak altından kalkamayız! Eğlencesi de cabası...

Mezelerden haydariden tutun da ton balıklı salataya kadar, hünkar beğendiye kadar ne arasan vardı. Ana yemek ise; kral tavuktu... Annem koskoca bütün tavuğun etrafını sebzelerle doldurup, içini dışını soslayıp vermiş fırına ama ne pişmek... Tavuk olmuş bir KRAL...

Kral tavuğumuzu yemeğe bile kıyamadık ama olacak gibi değil parçaladık en sonunda. Keşke sizler de yanımda olsaydınız dostlarım... Yazımı paylaştığım gibi kral tavuğumu da paylaşırdım sizlerle...

Gecenin ilerleyen saatlerine doğru hepimiz olduk çakırkeyif... Şirince'nin hem şifa veren hem de kafayı güzelleştiren yaban mersinli şarabı hepimizin ilgi odağıydı...

Televizyonda dansöz oynadı biz oynadık, değerli sanatçılarımız şarkı söyledi biz söyledik, hiç yerimizde durmadık, saat 24 e kadar kıpır kıpırdık...

Saatler tam 24.00 gösterirken, canım ağabeyim bir şampanya patlattı ki; tıpasını hala bulamadık... Üstümüz başımız şampanyadan nasibini aldı. Gayet şampanyalı bir şekilde birbirimizle kutlaştık, kucaklaştık, öpüştük...

Çocuklarımız Ege ve Gülse çığlık çı ğlığa bağırmaktan, yeni yılın ilk saatlerini sesleri kısık bir şekilde geçirdiler...Biz de şampanyalı kıyafetlerimizle yeni yılın ilk saatlerinde, ağabeyimin tek erkek olması sebebiyle, hepimiz ağabeyimle tek tek dans ettik... Çok güzeldi...

İşte bizim ailede bir yıl böyle bitip, yeni yıl böyle başladı... Benim kannatimce yeni yıl; hem neşeli geçecek hem de bereketli...

İnşallah tüm Türkiye'nin yeni yılı böyle geçer...

Yılbaşı kutlamaları bazıları için tatil, bazıları için dinlenmek bazıları için ise; eğlenmektir. Benim için çok farklı... Ben babamı bir yılbaşı öncesi kaybettiğim için 2003 yılına babasız girmiştim ve o gün bu gündür bütün yılbaşı kutlamalarını ailemle, özellikle sevdiklerimle geçirmeye özen gösteriyorum. Çünkü bir dahaki yılbaşında onlardan birini kaybetmekten korkuyorum...

Sonu biraz duygusal oldu. Sizleri üzdüysem kusura bakmayın!

Yeni yılın hepimizin yüzünde tebessüm bırakması dileğiyle, mutlu kalın...

SEVİLAY

 
Toplam blog
: 71
: 1912
Kayıt tarihi
: 15.11.09
 
 

32 yaşındayım, evliyim ve yakışıklı bir oğlum var. Profosyonel pilates eğitmeni ve besin destek ü..