Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '18

 
Kategori
Yılbaşı
 

Yılbaşı Önerileri- 2019

 “Yılın en sevdiğim yazısına geldik.” desem yanlış olmaz.  Senede birkaç gün gıda dışı yazılarımda sizlere yardımcı olmayı çok seviyorum, düşüncelerim önerilerim sizin işinize yarıyorsa da mutlu oluyorum tabi ki. Yeni bir yıla girmenin mutluluğu içindeyiz, tahmin ettiğiniz gibi bu haftaki köşemizde “ Yeni yıl önerileri” geliyor… Yakınlarımızı gülümsetebilmek için ne yapabiliriz?

Eğlenceli ve düşündüren bir listeye var mısınız?

1. TEMA Vakfı aracılığıyla yakınınız için fidan bağışlayabilirsiniz. Bağış sertifikasında yakınınızın ismi ve gerçekleştirmiş olduğunuz fidan bağışı belirtiliyor. Böylelikle  doğayı da gülümsetmiş oluyorsunuz.

2. Elma. Nasıl yani? Evet bildiğimiz elma, minicik bir farkla ama. Elmaların üzerinde “ Şans, Mutlu yıllar, 2019, sağlık, sevgi gibi yazılar ve kalp, hediye kutusu şeklinde simgeler var. Sanki elma öyle oluşmuşçasına sade bir görüntü var. 4’lü paket halinde de gördüm bunu.

3.Bez çanta. Malum çok ihtiyacımız olacak artık, herhangi bir bez, biraz da dikiş nakış biliyorsak tamam! Hatta hiç bilmiyorsanız da dikip verin canım, çok makbule geçer.

4. Ayı. Bildiğimiz ayılardan değil ama bunun kucağında bir sürü çikolatalar var, ben resmini görünce bile mutlu oluyorum öyle bir hediye. Minik bir ayıcıktan yana ya da boyunuz kadar olandan yana olabilir tercihiniz, hiç farketmez. “ Doğayı sev, yeşili koru, ayıyı öp.” diyerek bizlere ulaştırıyorlar ayıcıkları ve çikolataları.

5. LÖSEV. İster çocuklar için yakınınız adına bağış yapabilir, isterseniz de ona yastık, bebek, çikolata, kurabiye, yaka iğnesi alabilirsiniz. Hatta LÖSEV’in oyuncak bağışları çok mutluluk verici, bir çocuğa oyuncak bağılşayabilir mutlu olabilirsiniz.

6. Yakınınıza en sevdiği yemeği yapabilirsiniz, bu en güzel hediyelerden biridir bana göre. Ispanaklı börek seven birine başka bir şey yapmışsın ne fayda? Yap bir tepsi, üşenmezsen kurdelesini bile sarabilirsin, yok abartmayalım. Sevilen yemek veya tatlı yapılması güzel bir şey, aklınızda olsun.

7. Şu fincan veya cezve hastalığınız varsa bu da size göre,  topraktan fincan ve yine topraktan cezveyi bizlere sunuyorlar. Kahve nasıl oluyor, tadını bilmiyorum denemedim ama görünüşü bile güzel.

8. Hayvanlarımıza mama alarak da her iki tarafı mutlu edebilirsiniz… hiç unutur muyuz dilsiz canlılarımızı? Yakınınıza bir mama alarak birlikte hayvanları besleyebilirsiniz bu da huzur verici bir hediye. Daha da mutlu olmak istiyorsanız yakınınız adına HAÇİKO’ya bağışta bulunarak o tatlı patilere el uzatmış olursunuz.

Liste uzar gider, sayfama sadece bunları sığdırabildim. Umarım bu minik fikirlerle hem sizleri hem de hediyeleri alacak olan insanları ve hayvanları gülümsetebilirim. Yazı ne kadar “ Ona küçük sürprizler yapın.” gibi gözükse de  aslında bu dünyayı nasıl yaşanılır hale getirebileceğimiz hakkında bazı düşünceleri barındırıyor. Sağlıklı, mutlu, sevdiklerinizle güzel bir yıl diliyorum.

                     Sağlıkla Kalın!

Not:  "Seneye görüşürüz esprilerinden uzak kalmanız dileğiyle.”                

Gıda Mühendisi

Nermin Özge BİLGE

 

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..