- Kategori
- Şiir
Yıldız, hayat ve sevgili

Dün gece gökteki yıldızlara seslendim
Herkesin bir yıldızı varsa eğer,
Benimki de orada bir yerlerdedir dedim.
Hey sen yıldızım neredesin?
Çok uzaklardan bir ses geldi,
Ben senin yüreğindeyim,
Yıldızım ve sen yüreğimde
Derin uykudayken, şöyle düşündüm;
Ne kadar sahte yaşıyoruz hayatı,
Sanki boğazımızda, kör bir ustura dayalı
Sonra, stres denilen Kara Umacı,
Hayatımızı tepetaklak ediyor
Kabahati kimde aramalı?