Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '08

 
Kategori
Deneme
 

Yine aldı başımı bir düşünce

Yine aldı başımı bir düşünce
 

İçimden geliyor sana hala birşeyler yazmak. Gittiğine mi kızmalı, yoksa gidipte gelmediğine mi. Hangisine? Sen söyle yüzüme bak hangisine kızayım, hangsi için kahrolsun yüreğim gidişinemi gidipe dönmeyişinemi. Bir şarkı vardır bilirmsizin "Vazgeçtim" der sezen abla "vazgeçtim sözlerinden, gözlerinden" bilirmisin o şarkıyı dinlermisin saatlerce hiç ara vermeden bıkmadan. Ben dinlerim merak ediyorsan eğer. Gidişine bir sebeb ararken, Senin yerine kendi maazeretimi kendim uydurmaya çalışırken, araken seni yalnız kaldığım her dakika hep dinlerim çok dinlerim. Belki karışık gelebilir sana anlattıklarım ama senin gidişin anlattıklarımdan da karışık ve anlamsız. Ne komik! dün vardın bugün yoksun nerdesin, kiminlesin ne alemdesin bilmiyorum ki! Aslında zor olan gidişin yada geri gelmeyeşin değil, zor olan bunu nasıl kabullenmem, niçin kabulenmem. Yarına dair umutlarım listesinde hep adın vardı senin henüz üstü çizilmemiş. Ne olan nede ümidi kesip olmayacak dediğimdin hep saklardım seni taa en derinlerde o yüzden hiç çizmedim ismini o kocaman listeden. Şimdi ne yapmalı?İsmini silmelimi o listeden yoksa hala geri gelecekmişsin gibi beklemelimi. İkiside bana acı veren. İkisinde de yıkılacak, bir can daha gidicek bu kalpden. Ne yapmalı söyle, söyle ne yapmalı? hey sana soruyorum söyle!!!. Bak duydunmu çığlıklarımı? Duymadın dimi? Duymak istemedin çünkü, sadece bugün değil bundan öncede istemedin. Bundan sonra zaten isteyemessin çünkü sana bağırıcak, kahrından çığlık atıcak biri yok! Ben yokum artık. Hadi gözün aydın umudum, yarınım, dünüm, bugünüm gözün aydın.....

 
Toplam blog
: 31
: 592
Kayıt tarihi
: 08.09.07
 
 

19.05.1988 yılında İstanbul Fatihte doğdum. Mecburi istikametti benim ki, paramız olmadığı için Fati..