Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '11

 
Kategori
Şiir
 

Yine de sen..

Yine de sen..
 

yine de sen..


 

İçime akıtıyorum damla damla keder masumiyetini 

Gece yarısı tam öyle ki bekliyorum 

Suskun ve çaresizce 

Dolunay tepede umutsuzluksa hala içimde 

Erken vakittir diyen yüreğim 

Bir yandan da yokluğunu avutuyor 

Aslında adın yok ruhun yok içimdeki vurgun kuytuda 

Ya neden diyor bir halim sanki tutuklu 

Unutmamış gibi sanki o vakit kapında 

Çoğu zaman beni ben terk ediyorum 

Olmayışların sarsmıştı ya 

İşte o sarsıntıyı kaldırmaya çalışıyorum 

Eş dost ayaklandı derken 

Yine sen yıkıyorsun küçücük varlığınla 

Kederlendiğim tamamen sen görünmüyorsun yamacımda 

Ne yazık bıraktığın hatıralar döküntüye vebal oluyor 

Ne yapmalıyım nasıl kaçmalıyım 

Varlığın acıttığı gibi yokluğunda peşi sıra 

Diziyor anıları kopuk bir şekilde 

Tat alamıyorum iki nefeste bile 

Olsaydın anlam büyürdü düşlerimde 

Dün öğrendim imkansızın ötesindeymişim 

Paramparça bölündüm 

Birkaç yıl önce büyük darbeyi vurmuştu duyduklarım 

Ve yine yıkıldı bedenim 

Ve yine hüzün namelerim 

Umutsuz anlamsız ve sensiz 

Adını silememişim meğer 

İzini yok edememişim 

Eğer ki bir ömür kucak olsa bu yarına 

Yine de sen yinede sen diyor gönül 

Onca acı ne değer 

Yine de sen yine de sen 

Benim uzak sevdiğim... Bak içime akıtıyorum damla damla keder masumiyetini. 

Gece yarısı tam öyle ki bekliyorum. 

Suskun ve çaresizce. 

Dolunay tepede umutsuzluksa hala içimde. 

Erken vakittir diyen yüreğim,  

Bir yandanda yokluğunu avutuyor. 

Aslında adın yok içimde ki vurgun kuytuda. 

Ya neden diyor bir halim ,  

Sanki tutuklu. 

Unutmamış gibi sanki o vakit kapında. 

Çoğu zaman beni ben terkediyorum. 

Olmayışların sarsmiştıya. 

İşte o sarsıntıyı kaldırmaya çalışıyorum. 

Eş dost ayaklandın derken,  

Yine yıkıyorsun küçücük varlığınla. 

Buaralar görünmüyorsun yamacımda ,  

Ne yazık bıraktığın hatıralar döküntüye vebal oluyor. 

Ne yapmalıyım nasıl kaçmalıyım. 

Varlığın acıttığı gibi yokluğunda peşisıra 

Diziyor anıları . 

Tat alamıyorum iki nefeste bile. 

Olsaydın anlam büyürdü düşlerimde ,  

Dün öğrendim imkansızın daha ötesindeymişim. 

Paramparça bölündüm. 

Birkaç yıl önce büyük darbeyi vurmuştu duyduklarım. 

Ve yine yıkıldı bedenim. 

Ve yine hüzün namelerim. 

Umutsuz , anlamsız ve sensiz. 

Adını silememişim meğer . 

İzini yok edememişim. 

Eğer ki bir ömür kucak olsa yarına ,  

Yine de sen yine de sen diyor Bu gönül.. 

Onca acı ne değer ! 

Yine de sen yine de sen .... 

 

 
Toplam blog
: 13
: 473
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

1980  İzmir doğumlu eğitim alanında çalışmaktayım. Edebiyat dalında şiir yazmak okumak en büyük z..