Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '19

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Yine Kocaman Bir Yıl Geçti

Hepimiz bambaşka deneyimler yaşayarak 24 saatimizi geçiriyoruz. Hayata baktığımız yönler nasılsa, eksiklerimiz, fazlalıklarımız neyse öyle değerlendiriyoruz yaşamı. 2018 sonlarında yaşadıklarımı anlatmaya niyetlenmiştim. Her gün farklı bahanelere tutunup erteledim. Ve bugün aklıma bir şeyler yazmak geldi bir de baktım ki koskocaman yılda bir tanecik yazı yazmışım. Oysa bu kocaman yılda anlatacak o kadar güzel şeyler oldu ki. Ve içimdeki yazma aşkı o kadar tetikleniyordu ki benim tembelliğim o yaratıcı potansiyelimi ortaya koymamı engelledi. Şimdi her yılsonunda yaptığım gibi 2019 bitmeden gelecek yıl için hedefler koyuyorum. Belki size çok saçma gelebilir. Ajanda tutan birisiyim yazılı olarak da hedeflerimi ajandanın en arka sayfalarına yazarım. 2019 hedeflerim arasında 5 temel madde vardı ve tamamına ulaştım yıl bitmeden. Bir madde biraz değişik oldu ama daha güzeli oldu. Yurtdışında birkaç ülkeyi hedef koymuştum gezi olarak gitmek için. Ama hayat biz plan yaparken başımıza gelen şeydir diyerek beni İngiltere’ye yerleştirdi. Ben seyahat fırsatları uygun uçak biletleri bakarken canım sen çok baktın biraz yaşa da gör der gibi. Ne olduğumu anlayamadan yurtdışına yerleştim. Şimdi bu yıl bitmeden hedeflerimin arasına kitabım için hazırlıklara başlamak ve düzenli yazma alışkanlığını da ekliyorum.

Ruh bilgimiz aslında bizi doğru yola içtenliğiyle yönlendirir. Kendi ruhumuzla temas etsek, kendi enerji alanımızı bilsek, blokajlarımızı bilsek yaşam yolumuzu daha da aydınlatabiliriz diye düşünmekteyim. 2019 yılını yaşarken ciddi anlamda zor zamanlar geçirdim. Kendimi çaresiz hissettiğim pek çok an geçti. Duygusal anlamda dibini gördüm bu hayatın dediğim ağladığım günlerim oldu. Yalnızlaştığım, içime döndüğüm, hayatı derin süzgeçlerden geçirdiğim. Bunun geçici olduğunu biliyordum ve kendimi her zor günün sonunda ayağa kaldırabildim. Şimdi 2019 bitmeden arkamı dönüp baktığımda yaşadığım her şeyin benim ihtiyacım olan şey olduğunu fark ettim.  O gün o duyguları yaşamasam bugün bu aldığım kararları alabilecek cesaretim olmayacaktı. Hadi bir cahil cesaretiyle hareket ettim arkasından hazır olmadığım o duyguyla nasıl baş edebilecektim. O yüzden başıma gelen her şeye şükretmeyi öğrendim. Aldığım karar yanlış da olsa benim kararım. Benim düşüncem benim hayatım demeyi öğrendim. Yaşamı tüm olduğu haliyle kabul edip sevgiyle kucaklamayı öğrendim. Aslında başka öğrendiklerimde var ama hepsini bir anda anlatmayayım değil miJ  hayata bakış açınızı olumlu yönde değiştirmeye niyet ettiğiniz bir zaman dilimi olsun bu yılın son günleri. Daha konuşacak çok şeyimiz olacak bu yıl.

 

Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 23
: 132
Kayıt tarihi
: 03.10.18
 
 

insan ve insana ait her türlü olguyla ilgilenen, psikoloji eğilimi olan, astrolojiyi çok seven, h..