Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '10

 
Kategori
Şiir
 

Yine sustum

Sessiz kalıvermek böyle bir şey imiş

Öğrendim sayende ey beni bekleyen azap

İstesem dahi avazım çıkmaz olmuş

Neye döndürdün böyle solgun, bitap

*

Tek kelime etmezsin hiçbir zaman

Ama hep peşimdedir kara gölgen

Yenildim desem bana inanmazsın

Düşün, daha ne var alacağın

*

Bu gece ayaktayım tüm güçsüzlüğümle

Sürekli aradığım en büyük eksikliğimle

Biliyorsun gerçeği, bütün bulunmazlığıyla

Yine de beklemekteyim yanımdaki senle

*

Ne zaman gelecek bırakma zamanın

Bitip sönecek mi verdiğin ızdırabın

Dayanmak zor devam ederken varlığın

Sonu gelmez susmalar kaldı bugün ve yarın


F.ü. 06.07.2010 Salı 00:43

 
Toplam blog
: 33
: 527
Kayıt tarihi
: 17.01.08
 
 

Mesleği: Fizyoterapist… Uğraşısı: Gönlünden kopan parçaların birleştiği haliyle sözcüklere biçim ..