Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

AYPERİ NESLİHAN GÖK

http://blog.milliyet.com.tr/ayperi

25 Şubat '21

 
Kategori
Özel Günler
 

Yine Yeni Bir Ben Lazım!

 

Çin’ de yeni doğan bebeklerin doğduklarında 1 yaşında sayıldıklarını biliyor muydunuz? Galiba anne karnını da hesaba katıyorlar. Düşününce, bir yaşanmışlık da yok değil aslında! Malum anne karnında yaşadıklarımız şekillendiriyor tüm yaşantımızı…

Bu durum Çin’ de doğmamama rağmen bizim evde de hep böyleydi : ) Biz yıllardır annemle bu konuda hiç uzlaşamadık : ) “Anne ben artık 40 yaşındayım”. “ Yok, kızım 40’ ı doldurdun 41’ den gün aldın sen”. “Tamam, işte doldurduğum yaşımı söylüyorum”. “ Yok, onu sen doldurdun artık, girdiğin yaşı söylemelisin, yani 41’ sin”. “Ama anne düşünsene bir bebek doğar doğmaz mı 1 yaşında olur? 1 yılı tamamlar, öyle 1 yaşına basar”… Velhasıl kaç yaşındasın derseniz; 40’ ı doldurup, 41’ den gün aldım. Hesabını siz yapın : ) Kafamda yıllardır deli sorular : )

“Yıllar nasıl geçti?” diye sorarsanız. “Çabucak!”

Güzel bir çocukluk yaşadım. Gençlik yıllarım da öyleydi. Çünkü ailem hep yanımdaydı. Çünkü gönlü güzel dostlara sahiptim hayatımın her döneminde. Çünkü gözleri parlayan öğrencilerim oldu hep. Çünkü hayat görmek isteyene güzelliklerle doluydu…

Çok geç fark ettiklerim de olmadı değil… Mesela babaannemle aynı gün doğmuş olmam gibi : ) Havaya düşen ilk cemreyle beraber, var olmam gibi. 25’ inden sonra kerevizle tanışmam, 30’ undan sonra kekiğin tadına ve kokusuna bayılmam… 35’ imde fark ettiğim sonbaharın kehribar renkli yapraklarını, güneşin doğuşundaki mucizeyi, batışındaki renkleri hiç söylemeyeyim… Yani pişmanlıklarım da oldu, mutluluklarım gibi, çok sayıda…

Bir yerde okumuştum yıllar önce “ Uçmak istiyorsan seni aşağı çeken her şeyi bırak.” diyordu. O gün bu gündür gözüme batanı tutup atıyorum : )))

Hep şükrettim hayatımda olanlara; ama olmayan, boş ve gereksizlere daha büyüktü şükrüm…

Her 0 ve 5 ile biten yaşlarda elekten geçirdim insanları hayatımda.

Eleğin delikleri ise git gide küçüldü 30’ lu yaşlarımda.

Çok heyecanlıyım acaba 40 ne gösterecek bana!

“41 kere maşallah” yazılı pastayı üflerken covit olacak mı hayatımda?

Heyecanla bekliyorum hayatın bana katacaklarına…

O zaman; “Selam, yeni yaşım! Başlangıçlarım!”

Selam, ailem, eşim, dostum, çocuklarım… Selam beni ben yapan doğru bildiklerim… İyi ki’ lerim… Keşke’ lerim…

 

 
Toplam blog
: 14
: 193
Kayıt tarihi
: 05.01.21
 
 

1981 Salihli doğumluyum. Evli, 2 çocuk annesi bir matematik öğretmeniyim. Doğa gezilerini, 'an'ı ..