Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '08

 
Kategori
Siyaset
 

Yok, yok!... Kabul ettim, salak bir kadınım!...

Yok, yok!... Kabul ettim, salak bir kadınım!...
 

Şu Ergenekon konusunu anlayana kadar canım çıktı, daha doğrusu anlamaya çalışana kadar…

Tam oturamamıştı kafamda, hep eksik kalıyordu bir şeyler, iddianame çıktı çıkacak, eli kulağında, eli kulağında ama iddia mektubu yolda falan diye bekliyordum, ayıptır söylemesi tam olarak anlayacaktım hattı zatında…

İddianame çıktı, okudum… Bir daha okudum…

Anlamadım!

Anlayamadım!...

Bunca üst düzeyin elbet bir bildiği vardır dedim, satır aralarını didikledim ama…

Anlayamadım!

İtiraf ediyorum, salak bir kadınım!...

O yüzden de üst düzey yönetimde yer alamamışım, anladım!

“Terör örgütü ama bildiğimiz terör örgütü değil”!

Nasıl yani?

Hepi topu birkaç bomba bulunmuş, ayol bomba patlamayan yeri mi kaldı yurdun?

Bunlar mıymış sorumlusu?

Yok… Bunlar bildiğimiz gibi değilmiş…

Bildiklerimiz yüzlerce, binlerce adam öldürdü, bir çoğu da dolaşıyor sokaklarda, eee bunlar ne yapmış ki?

Mafya her yerde, neredeyse okul kantinlerinde!...

Esrar, eroin okul önlerinde, beş Ylt karşılığında indiriyorsun cebe!

Esrar ticareti mi yapmışlar?

Yok, değil…

Kadın ticareti mi? İnsan tacirliği mi?

Ihhh… O da değil…

Eeee….

Agarta gibi yani…

Ne gibi?

Agarta…

Hani altı yüz yıl öncesine dayanıyor ya…

Ahhh… Ah….

Atlantis’i Mu’yu biliyorum ben!... Milliyet Blog’dan bir arkadaşımız da çok güzel anlatmış, tekrar etmeyeyim…

Seçilmiş insanlardı ama onlar, yüksek enerjili ve amaçları da insanlık adına yüksekti, insanlığı yükseltmekti!..

Ergenekoncular ne yapmış ki?

Agarta gibi, derinden gitmişler… Derin devlet yani…

Yani?

Neyi tehdit etmişler? Suçları ne?

Terör örgütü, ama bildiğimiz terör örgütü gibi değil…

Yok, yok…

Anladım salak bir kadınım ben!

Anlayamıyorum bir türlü, iddianame önümde, Agarta’yı da bilirim enikonu, yok, basmıyor kafam!

Kafamın bastığı, gördüğüm, gözlemlediğim şeyler var, Türkiye Cumhuriyeti’nin hali gibi, mesela, anlayabiliyorum AB’nin niyetini, örneğin, Amerika’nın oyunlarını da seziyorum, Müslüman Devletlerin bazı kişilerden beklediklerini de… Parayı veren düdüğü çalar misali…

İddianame sonrası bile anlayamadıysam şu Ergenekon konusunu, itiraf ediyorum: Salak bir kadınım ben!


Gülgün Karaoğlu
Temmuz,16/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..