Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Yokluğunu bile senden diye sevdim

Yokluğunu bile senden diye sevdim
 

Kor Geceler Yokluğunu Çizer Hayallerime


Kor geceler
Yalnızlığımın soğuk yüzünü çizer hayallerime
Her duyguyu söker yerinden
Sürükler önüne
Ve kalbime unuttuğu duyguları biriktirir
Seni hatırlatan her şey
Yokluğunla daha da etkili girer yüreğime
Yokluğun
Aşkına karşı direnmenin acizliğinde taraf olur
Oysa kendimden ne kadar da emindim
Set kurmuştum o acılara
Yakmayacaktı kalbimi bir daha
Sen ve senli duygular yaralamayacaktı bedenimi
Yokluğun varlığından daha etkili
Özlemin
Yüreğime dayanması güç ağırlıklar hissettirirken
Yokluğun taraflı bir hakeme dönüşür
Her gecenin sonunda
Yalnızlığımı şiirlerimle yenilerim
Yalnızlığım
En acılı anımda dökülür dizelere
Yazdığım fısıltılarla sana yaklaşırım
Erir birer birer yok olur
Yüreğimle senin aranda örülen uzaklıklar
Sendeki hisler
Taşar gözlerimden yüreğimi de sürükler
Girmeye korktuğum
Sevgi seline katar her duyguyu
Uzaklığı bile senden diye sevdirir

Bendeki unutulmuş duygular
İçimde yıllardan beri gizlendikleri yerlerinden
Gün ışığına çıkmaya çalışırken
İçimde biriktirdiğim geçmişe dair ne varsa
Hepsini kıvrıldıkları yerlerinden söker
Yüreğime akarlarken
Bilincim olup biteni görmemezlikten gelir
Belkide isteyerek yapar bunu
Seni yaşamak için
Aşka dair yaşanacak ne varsa
Alıp götürsün yüreğine

Fırat Ayhan
Uzaklara Yokluğunun Fısıltıları
02.05.2008

 
Toplam blog
: 31
: 971
Kayıt tarihi
: 14.04.08
 
 

Ankara'da yaşıyorum. Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi mezunuyum. Bir kamu kurumunda mali işl..