Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Yol arkadaşım...

Yol arkadaşım...
 

“-Biliyor musun? Benim annemle bir şarkım var.

-Hangi şarkı?

-“Biliyorum sen bir meleksin”… Annem bana hep bu şarkıyı söyler, bu ikimizin şarkısı…”

…………….

Benim küçük yol arkadaşım, meleğim, kızım. Canımın en hassas parçası, gözümden bile sakındığım, içimin titrediği. Bugün seninle tanıştığım gün. Bugün seni ilk kokladığım, öptüğüm gün.

Melek huylum, melek yüzlüm…

Seninle öğrendim kadınların doğuştan anaç olduğunu, evcilik oyununun hiçbir zaman bitmediğini. Yaratıcılığın sonsuz, aklın nasıl ince çalıştığını. Aynı anda hem masum, hem de nasıl güçlü olunduğunu ve bunların hepsinin kadınların doğasında var olduğunu.

Kara gözlü beyaz kuzum. Koklamaya doyamadığım, bakmaya kıyamadığım. Yanımdan hiç ayırmak istemediğim, iyi ki doğmuşsun, iyi ki benim kızımsın.

Bugün 8 yaşını doldurdun ve 9 yaşına girdin. Ömrün boyunca hep sağlıklı, mutlu ve bol şanslı ol.

Melekler yanından hiç ayrılmasın….

………………..

<ı>Kızım Bilge Yağmur’a….

…………………

Biliyorum/ Sen bir meleksin/ Bana yardım için gönderildin

Biliyorum / Sen bir meleksin/ Zor günlerimde çıkageldin

Yüzümü güldürdün/ Başımı döndürdün/ Acımı dindirdin/ Yolumdan çevirdin

Eğlendirdin/ Sakinleştirdin/ Ehlileştirdin/ Ve daha bir sürü şey

Canım mısın sen/ Benim misin/ Her şeyim misin sen/ Hoş geldin melek/ Sefalar getirdin

Ya gelmeseydin/ Yetişemeseydin/ Beni bulamasaydın/ Ne yapardım/ Yarım kalırdım melek







http://isteoylebirseyy.blogspot.com/

 
Toplam blog
: 41
: 1226
Kayıt tarihi
: 11.06.08
 
 

Çoğu zaman düşündüklerimi, gördüklerimi, hissettiklerimi dile getirmekte zorlanıyorum. Çünkü o an..