Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Yol

Yol
 

"Yaşamak hizlı bir ölme biçimidir"


hadi git...
çeyrek asır çektiğin yoldan
git hadi...
git kendini rezil et...
umursama hiç bir şeyi,
uğruna öldüğün
içindeki cesetlerin yanına yat
çürümüş duyguların,
kokuşmuş ilgilerin dansözü ol..
hadi git...
beni zaten geçtin sen
beni zaten sattın
çoukların hatırına deme sakın
boşver sen onları..
onları da kör kuyulardan çektiğin
zehirli sularla boğma...
hadi gitttt...
neye durdun duvar gibi
bir tuğlanı çeksem üstüme çöker gibi
çelik mavi gözlerinle
beni bıçaklamak yetmiyor sana
doyamazsın beni öldürmekle
sana yetmez ölümüm...
hadi git...
her bir yol çizgisini
yüreğime mızrak gibi saplayarak...

 
Toplam blog
: 72
: 488
Kayıt tarihi
: 10.09.08
 
 

27 Ocak 1967 yılında Lüleburgaz'da doğdum. Çocukluğum Samsun, Keşan ve Fındıklı'da gecti.Lise mezunu..