Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '09

 
Kategori
Edebiyat
 

Yola çıktığımdan beri

Yola çıktığımdan beri
 

alıntı


Yola çıktığımdan beri,
Ne emeksiz işler gördüm.
Gönlü sılasında kalmış
Ne kanatsız kuşlar gördüm...

Bir yürekte kaya olmuş,
Bir duvara yama olmuş,
Bazen insana savrulmuş,
Nice koca taşlar gördüm...

Sesi sazına uymayan,
Kulağı var duymayan,
Sevgi nedir anlamayan
Kalpten yoksun başlar gördüm...

Yokta varı hiç bilmeyen,
Varda yok diye gülmeyen
Çiçeği bile çiğneyen
Ayağı başlarda gördüm...

Gördüm de hali anladım
Bütün yanlışları topladım
Sağlamada bir de baktım
Sevgiye açılan kapılar gördüm...


 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..