Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Yolcu

Yolcu
 

Ke/n/dim


Uzun bir tren yolculuğuna çıkacağım bu akşam.
Yanımda biraz anı, bir bavul kitap, bir kaç kirli tişört.
Koşulsuz kabul edilmeler biriktirdim uzak yakınlardan, aynalar duru.
Boyası gelmiş saçlarımın ucunda pazar lastiği tokalarım ne güzel...

Bilirsin uyuyamam yolculuklarda, hele tren yolculuklarında.
Kivranır dururum koltukla pencere camının arasında.
Kaç istasyon geçeceğim bilmiyorum,
Kendime dönene kadar.

Ortak yalnızlığımızı bırakacağım istasyonlara,
Senin ellerinden, gözlerinden, sözlerinden,
Korkularından, hesaplarından, bahanelerinden
Benim bekleyişlerimden yapılmış ortak yalnızlığımızı
bırakacağım bu akşam..

Yola çıkıyorum bu akşam
Kaç istasyon geçeceğim bilmiyorum
Kendime gelene kadar...


Leylim
25.07.2012

 
Toplam blog
: 105
: 670
Kayıt tarihi
: 18.10.07
 
 

Karlı bir kış günü, yaşam denilen bu yola düşmüşüm. Yürümüş yürümüş de bir arpa boyu yol alamamış..