Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yolculuk

Yolculuk
 

Offf.... Başım...

Pazartesi günü Adana'dan saat 11 de kalkan SunExpress uçağıyla İzmir'e geldim.... Ancak eve geldikten bir saat sonra müthiş bir başağrısı ve başdönmesi beni hayatımdan bezdirdi, bugüne dek...

Nedenini bir türlü bulamadım... Oğlum ise bana uçağın tuttuğunu söylüyor... Kendini çok kastın, eve gelince de rahatladın işte olanlar...

Aslında dediklerinde gerçek payı da yok değil hani ya?

Biraz değil epey bi kastım kendimi farkına varmadan sanırım...

İlk uçuşum sanmayın sakın...

Tecrübeli sayılacak kadar uçtum uçmasına da; da sı var işte...

Her uçuşum sanki ilk uçuşum....

Bu sefer ki de, öyle oldu... Kendi kendime kızıp duruyorum ama nafile... Söz dinleyen kim? Yine o hırçın kız içimden fışkırıyor onca yaşıma rağmen... Sanki çocuk gibi oluyorum, yaramaz söz dinlemeyen annesinin küçük kızı... Bulmaca çözüyorum, kitap okuyorum, dışarıya bakıyorum pamuk yığını bulutlara, olmadı insanları, hostesleri inceliyorum yok ıhıı... OLMUYOR OLMUYOR...

Ama yine de inatla uçakla yolculuk yapıyorum, hasta olsam da....

Şimdi yine hastayım...

Offff... Başımmmm.....

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..