Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '10

 
Kategori
Deneme
 

Yollar ve yolculuklar

Yollar ve yolculuklar
 

Yollar ve yolculuklar ne kadar çok anlam barındırıyor içinde.

Bazen tatil, bazen gurbet, bazen acı, bazen neşe, bazen keder, bazen eğlence, bazen ayrılık, bazen kavuşma….

Tüm çıktığımız yollarda hemen hemen bütün duyguları yaşıyoruz ve her yeni çıkılan yolda kendini daha çok tanıyor insan.

Çıkılan her yeni yol, insanın önüne tahmin edemeyeceği sürprizler, olaylar, insanlar, yeni ve tanımadık duygular çıkartıyor.

Büyük resmi tamamlamak için yapılan her yeni yolculuğun tek amacı var. Tekâmülümüzü gerçekleştirmek ve dersi tamamlamak.

Çoğu kez planlar yaparız, ancak öyle bir an gelir ki yaptığımız hiçbir planın evrenin planından daha üstün olmadığını görürüz.

Yüksek planda hazırlanmış kaderlerimiz, bizim yaptığımız planlarla örtüşmez.

Çıktığımız her yeni yolculuk puzzle parçalarını birleştirmemiz için gerekli. Her yeni yolda kendimizi daha çok tanıyor ve gerçekleştiriyoruz. Her anın değerini daha iyi kavrıyoruz. Ruhumuzun devinimlerini tüm çıplaklığıyla görüp tekâmülümüzü adım adım tamamlıyoruz.

Bizler için önemli olan yolun sonu değil, yol boyunca yaşadıklarımız. Yol bizi nereye götürecek diye yolun sonunu düşünmemek, vesvese etmemek. Kendimizi yola bırakmak, akışa teslim olmak.

Hayat içindeki yolculuğumu sürdürürken artık kararlar almamaya çalışıyorum. Sadece yürüdüğüm yoldaki sürprizlerin bana kattıklarını önemsiyorum.

Biliyorum ki ne karar alırsam alayım, yüksek planda benim için hazırlanmış bir kader var ve ben onun çok fazla dışına çıkamayacağım.......

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..