Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Yolun açık olsun

EVETTTT...

Bir yanım acıyor... Hatta bir yanımız acıyor.. Ben İstanbul'dan ayrılıp Antalya'ya taşınırken çok sevdiğim hocalarımdan biri benim için söylediğinde çok ama çok duygulanmıştım.. Ben, yıllardır yaşadığım benimsediğim her şeyi orda bırakıp bir bilinmeze doğru yola çıkıyordum ve aklım hep geride kalır sanmıştım...
Geldikten sonrada gördümki öyle olmadı.. En azından benim için.. Şanslıymışım ki karşıma doğru insanlar çıktı ve zorluk çekmedim hatta hiç..
Sevgili üstübümüz Güneş taşınacak diye saatleri sayarken o taşınıverdi....
Sabah uğurlarken içim gerçekten acıdı hemde çok..

Dilerim kuzucum, herşey çok güzel olacak...
Yollar gene bir yerlerde birilerini karşı karşıya getirecek merak etmeyesin..
Hep dedik yaa.. Çok değil 1 yıl hadi bilemedin hatırın için 1, 5 olsun yıl sonra 367000+4 olacak.. :)
Kimbilir ! belki 367001+4 olur....

Seni çok seviyoruz...İyikide istanbul'dan gelip yolumu buralardan geçirmişim...İyikide ..iyikide..
KATTIKLARINIZ için binlerce teşekkürler ...

teyzen..

 
Toplam blog
: 11
: 426
Kayıt tarihi
: 14.08.08
 
 

Sanırım yolun yarısına gelmiş, gelirkende epeyce birşeyler görmüş geçirmiş ama son dönemde, çok da m..